کد خبر 896978
تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲
کرملین

سخنگوی کاخ کرملین، خبر روزنامه «هاآرتص» در باره ممانعت مقامات ممسکو از پذیرفتن نخست وزیر و وزیر جنگ اسرائیل بعد از وقوع حادثه سرنگونی هواپیمای روسی در آسمان سوریه را رد کرد.

به گزارش مشرق، "دمیتری پسکوف"سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه اطلاعات رسانه‌های اسرائیلی در این باره که گویا مسکو از پذیرفتن بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر یا آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ اسرائیل پس از حادثه سرنگونی هواپیمای ایل-20روسی در آسمان سوریه خودداری کرده را تکذیب نمود.

پیش از این روزنامه «هاآرتص» نوشت که روسیه از پذیرفتن مقامات سیاسی و نظامی اسرائیلی پس از این حادثه خودداری کرده است.

بیشتر بخوانید:

روسیه هیأت اسرائیلی را به مسکو راه نداد

پسکوف در پاسخ به سئوال خبرنگاران در این رابطه گفت: «خیر. چنین چیزی صحت ندارد. در حال حاضر این روزنامه اطلاعات نادرستی را منتشر می‌کند. از ابتدای امر نخست وزیر اسرائیل پیشنهاد کرده بود که هیئت نمایندگی نظامی به ریاست فرمانده نیروی هوایی به مسکو اعزام شود که این مسئله انجام شد و آنها اطلاعات خود درباره چگونگی وقوع این حادثه را در اختیار مقامات مسکو قرار دادند.»

لازم به یادآوری است که مقامات تل‌آویو با توضیحات وزارت دفاع روسیه درباره علت وقوع حادثه سرنگونی هواپیمای ایل-20 که منجر به کشته شدن 15 افسر روسی شد موافق نیستند که بر اساس آن جنگنده اسرائیلی از هواپیمای روسی به عنوان پوششی برای عدم اصابت موشک‌های اس-200 پدافند هوایی سوریه استفاده کرده و بطور عمدی باعث سرنگونی آن شده است. علاوه بر این، نظامیان اسرائیلی هشدار لازم برای انجام عملیات نظامی در آسمان سوریه را به مقامات روسی نداده بودند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس