وزنه برداری

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری بزرگسالان کشورمان به تشریح و تحلیل آخرین وضعیت اردونشینان پرداخت و اعلام کرد که سعید علی‌حسینی در مسابقات جهانی حضور نخواهد داشت.

به گزارش مشرق، محمدحسین برخواه در خصوص شرایط تیم ملی بزرگسالان کشورمان، اظهار داشت: بعد از بازی های آسیایی، تمرینات ملی پوشان بزرگسال برای آمادگی هر چه بشتر جهت حضور در مسابقات جهانی ترکمنستان از 16 شهریور ماه در کمپ تیم های ملی آغاز شد. بعضی از نفرات ناخواسته از تیم جدا شدند، بهداد سلیمی خداحافظی کرد و کیانوش رستمی از ترکیب تیم کنار گذاشته شد. همچنین ایوب موسوی و علی میری به دلیل مصدویت در اردوی این مرحله حضور پیدا نکردند و در نهایت سعید علی حسینی هم بعد از چند روز که در اردو حضور داشت اعلام کرد آسیب دیدگی دارد به همین دلیل از اردوی تیم ملی جدا شد و در مسابقات جهانی حضور نخواهد داشت.

وی ادامه داد: از چند ماه قبل احتمال می دادیم در این شرایط قرار بگیریم به همین اساس نفراتی را از قبیل؛ امیر حقوقی و رضا بیرالوند را به اردو فرا خواندیم و همایون تیموری هم پس از چند روز از آغاز هفتمین مرحله اردوی تیم ملی به تمرینات اضافه شد. چون سعی داریم با ترکیب کامل در مسابقات جهانی شرکت کنیم تغییراتی را در تیم ایجاد کردیم.

سرمربی تیم ملی در خصوص آخرین مهلت برای اعلام اسامی 10 ملی پوش اعزامی به مسابقات جهانی ترکمنستان تاکید کرد: هم اکنون 12 ملی پوش در اردو حضور دارند و این نفرات تا آخرین شانس حضور در مسابقات را دارند. آخرین فرصت اعلام لیست 12 وزنه بردار اصلی و رزرو (جایگزین) پایان این هفته است تا به فدراسیون جهانی اعلام کنیم. ولی ترکیب اصلی (10 نفره) چند روز قبل از اعزام به عشق آباد مشخص می شود.

منبع: فدراسیون وزنه برداری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس