کد خبر 895657
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۴
معابر ترافیکی

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ از آماده باش صد در صدی ماموران پلیس راهور در روز اول مهر خبر داد و گفت: در حال حاضر ترافیک در معابر بزرگراهی پایتخت پرحجم و نیمه سنگین است.

به گزارش مشرق، سرهنگ حسن عابدی جانشین پلیس راهور تهران بزرگ، به بیان آخرین وضعیت ترافیکی معابر داخلی و بزرگراهی پایتخت پرداخت و اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در معابر بزرگراهی همچون شهید بابایی، شهید همت، امام علی، نواب، حکیم و صیاد شیرازی پرحجم و نیمه سنگین است.

بیشتر بخوانید:

تمهیدات ترافیکی و انتظامی پلیس در آستانه بازگشایی مدارس

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ با بیان این مطلب که ماموران پلیس راهور تهران بزرگ با آمادگی صد در صد در جهت تسهیل در تردد شهروندان اقدام خواهند کرد، از حضور ماموران پلیس در مقابل مدارس پایتخت خبر داد.

وی در مورد ترافیک معابر داخلی پایتخت اعلام کرد: در محدوده ترافیک و زوج و فرد مشکل خاصی گزارش نشده اما در معابری همچون شهید موسوی، میدان هروی و خیابان نصر که با تعدد مدارس مواجه هستیم ترافیک گزارش شده و ماموران در حال مدیریت آن هستند.

سرهنگ عابدی وضعیت ترافیکی امروز را نسبت به روزهای گذشته پرحجم‌تر عنوان و خاطرنشان کرد: خوشبختانه تصادف یا خرابی که بخواهد گره ترافیکی ایجاد کند، در معابر نداشتیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس