کد خبر 895629
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۱
حادثه تروریستی اهواز

اقدام تروریستی گروهک وابسته به ریاض این انتظار به حق را در مردم رشید و دلاور ایران ایجاد کرده است که «جمهوری اسلامی» طعم سیلی سخت خود را به سعودی‌ها بچشاند.

به گزارش مشرق، صبح دیروز همزمان با برگزاری رژه نیروهای مسلح در اهواز یک تیم تروریستی وابسته به بیگانگان که ارتباطات آشکار آن با برخی رژیم‌های مرتجع منطقه از جمله ریاض دیگر قابل کتمان نیست اقدام به تیراندازی به سوی مردم و حاضران در مراسم رژه کرد، اقدام تروریستی گروهک وابسته به ریاض این انتظار به حق را در مردم رشید و دلاور ایران ایجاد کرده است که «جمهوری اسلامی» طعم سیلی سخت خود را به سعودی‌ها بچشاند.

بیشتر بخوانید:

امیر حاتمی: تروریست‌های حقیر پاسخی سخت و غافلگیرکننده دریافت می‌کنند

دستور رییس قوه‌قضاییه برای شناسایی سرشاخه‌های مزدوران حادثه تروریستی اهواز

کشور بدون اقتدار نظامی یعنی سرباز بی‌گلوله

حمایت‌ از تروریست‌ها در لندن‌، تسلیت در تهران

تیم تروریستی که شامل چند نفر بوده و در ساختمان و پارک پشتی محل برگزاری رژه مستقر شده بودند در هنگام برگزاری مراسم رژه به سمت حاضران تیراندازی کرده و با واکنش نیروهای نظامی و امنیتی دو تروریست به هلاکت رسیده و دو تروریست دیگر نیز دستگیر شدند.


گروهک تروریستی الاحوازیه که مسئولیت این حمله تروریستی را بر عهده گرفته است ارتباط رسمی و علنی با سعودی داشته و از طرف دولت ریاض تغذیه می‌شود.


با توجه به پذیرش مسئولیت این حمله تروریستی از سوی گروهک تروریستی وابسته به سعودی این انتظار به حق مردم رشید و دلاور ایران است که طعم سیلی سخت جمهوری اسلامی را به حکام مرتجع عربستان سعودی بچشانند.


در این زمینه سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران اظهار داشته است: افرادی که در جریان رژه نیروهای مسلح اقدام به تیراندازی به مردم و نیروهای مسلح کردند وابسته به جریان الاحوازیه هستند.


وی با ‌اشاره به اینکه این جریان از عربستان سعودی تغذیه می‌کند، اظهار کرد: اقدام آنها برای تحت‌الشعاع قرار دادن عظمت رژه نیروهای مسلح است.


وی همچنین گفت: در این مراسم از مردم هم دعوت شده بود و این عناصر مسلح هم به سمت مردم تیراندازی کردند و هم به سمت نیروهای مسلح حاضر در رژه.


گفتنی است محمد بن سلمان ولیعهد سعودی چندی پیش گفته بود ریاض منتظر جنگ در درون عربستان نخواهد ماند و برای کشاندن نبرد به درون ایران تلاش می‌کند.


نکته قابل تأمل اینجاست که مقامات اماراتی نیز صراحتا از حمله تروریستی اهواز حمایت کرده اند.


در همین رابطه «عبدالخالق عبدالله» مشاورسیاسی ولیعهد امارات در واکنش به حمله تروریستی اهواز نوشت: حمله به یک هدف نظامی، اقدام تروریستی نیست و انتقال نبرد به داخل ایران یک تصمیم علنی است و در آینده افزایش خواهد یافت.


مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا نیز هفته گذشته در گفت‌وگو با شبکه خبری سی ان ان گفته بود که اگر ایران یا نیروهای مورد حمایتش در عراق حمله‌ای علیه آمریکا انجام دهند واشنگتن دست به اقدام مستقیم علیه تهران خواهد زد!


اسناد ارتباطات گروهک تروریستی را افشا می‌کند


ویکی لیکس با انتشار اسنادی از ارتباط این تروریست‌ها با انگلیس پرده برداشته است، دیدار سرکرده یکی از گروهک‌های تجزیه‌طلب با جک استراو در گرما گرم بمب گذاری‌های سال ۱۳۸۴ در خوزستان و رئیس‌پژوهشگران دفتر مطالعاتی و سیاست گذاری بخش خاورمیانه وزارت امور خارجه بریتانیا را می‌توان از جمله اسناد برشمرد.  این دیدار توسط مسئول پیشین امور مالی «انجمن دوستی اهوازی‌های بریتانیا» سه سال پیش ‌از مرگش در دیدار با سرکنسول آمریکا در دبی افشا شده است.


سند افشا شده دیگری توسط «ویکی لیکس» در سپتامبر ۲۰۱۱ خبر از یکسری دیدار و گفت‌وگوها بین یکی از اعضای «گروهک تروریستی الاحوازیه » و سفیر آمریکا در کویت در سال ۲۰۰۵ می‌دهد.


 این دیدار برای هماهنگی لازم جهت پشتیبانی از اقدامات تروریستی تجزیه‌طلبان صورت گرفته بود.


در سند دیگری از «ویکی لیکس»، به دیدار «انجمن دوستی اهوازیهای بریتانیا» با مقامات آمریکایی در امارات (دبی) در آوریل ۲۰۰۶ و فعالیت‌های بین‌المللی این گروه‌اشاره کامل می‌کند، جزئیات آن گفت‌وگو پس از فرستادن رونوشت‌هایی به لندن و پاریس، توسط سرکنسول آمریکا «جیسون ال. دیویس» سرّی اعلام می‌شود.


نکته قابل تامل اینجاست که زمان این دیدارها دقیقا مصادف با کشته و زخمی شدن ده‌ها شهروند عرب و غیرعرب خوزستانی به واسطه اقدامات تروریستی گروهک‌های فوق می‌باشد. گروهک‌هایی که در حال حاضر نیز علیرغم جنایات متعددی که خود نیز معترف به آن هستند در خاک مدعیان حقوق بشر روزگار می‌گذرانند و برای ضربه زدن به امنیت مردم خوزستان از حمایت سرویس‌های جاسوسی آن کشورها بهره می‌گیرند.


گروهک تجزیه‌طلب مسئولیت حمله تروریستی را به عهده گرفت


به دنبال حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز سخنگوی یکی از گروهک‌های تروریستی و تجزیه‌طلب به نام «الاحوازیه» در گفت‌وگویی مسئولیت این حمله را به عهده گرفت.


از سوی دیگر در حالی که گروهک «الاحوازیه» مسئولیت حمله تروریستی اهواز را بر عهده گرفته است، منبع رسانه‌ای وابسته به گروه تروریستی داعش نیز مسئولیت این حادثه را بر عهده گرفت.


داعش آن چنان در به عهده گرفتن مسئولیت این حمله تروریستی عجله دارد که مکان حمله را نیزاشتباهی اعلام کرده است، منبع رسانه‌ای وابسته به گروه تروریستی داعش نوشته است: انغماسی‌های دولت اسلامی به یک تجمع نیروهای ایرانی در اهواز در جنوب ایران هنگام حضور رئیس‌جمهوری ایران حمله کردند! گفتنی است گروهک‌های تروریستی چون داعش که با پایمردی نیروهای مقاومت نابود شده و تنها به زندگی نباتی خود ادامه می‌دهند، برای زنده نشان دادن خود، مسئولیت چنین حملاتی را به عهده می‌گیرند! بیانیه داعش و برعهده گرفتن حمله تروریستی اهواز را نیز باید در این راستا مورد ارزیابی قرار داد.


آخرین آمار شهدا و مجروحان


سردار شکارچی سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در گفت‌وگو با تسنیم بااشاره به حمله تروریستی دیروز به رژه نیروهای مسلح در اهواز، گفت: حدود ساعت ۹ صبح ۴ تروریست که سلاح‌های خود را از قبل در محل رژه مخفی کرده بودند، به سمت مردم شلیک کردند.


معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان نیز گفت: براساس آخرین آمار تاکنون تعداد شهدا به ۲۵ نفر رسیده و تعداد مجروحان نیز ۶۰ نفر گزارش شده است.


علی‌حسین حسین‌زاده در گفت‌وگو با تسنیم درخصوص آخرین وضعیت حادثه تروریستی امروز در اهواز اظهار داشت: گروه‌های تروریستی شامل چهار نفر بودند که دو نفر از آنها در محل به درک واصل شده و براساس اطلاعات واصله دو نفر دیگر نیز به درک واصل شدند.


وی عنوان کرد: جزییات حادثه و زوایای پنهان آن در دست بررسی است.


معاون سیاسی امنیتی استاندار خوزستان همچنین گفت: در میان شهدای حادثه تروریستی اهواز یک کودک خردسال وجود دارد که مادر وی نیز زخمی شده است.


گروه تروریستی متلاشی شد


استاندار خوزستان نیز درباره آخرین جزئیات حادثه تروریستی صبح دیروز در مکان رژه نیروهای مسلح در جمع خبرنگاران اظهار داشت: صبح دیروز در حین رژه نیروهای مسلح در بلوار قدس اهواز افرادی با لباس مبدل به سمت مسئولان و مردم حاضر در محل رژه تیراندازی کردند.


غلامرضا شریعتی گفت: با وجود این حادثه به سمت جایگاه مسئولان، به دلیل واکنش سریع نیروهای امنیتی، هیچ‌یک از مسئولان حاضر در جایگاه از جمله آیت‌الله جزایری نماینده ولی فقیه در خوزستان، آیت‌الله حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و جمال عالمی نیسی، فرماندار اهواز و فرماندهان ارشد نظامی آسیبی ندیده‌اند.


وی با بیان اینکه اوضاع تحت کنترل نیروهای نظامی و امنیتی است، افزود: این تیم تروریستی با هوشیاری نیروهای امنیتی و نظامی متلاشی شدند.


پاسخ ایران به کوچک‌ترین تهدید کوبنده خواهد بود


حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور نیز در پی حمله تروریستی صبح دیروز به مردم اهواز در مراسم رژه نیروهای مسلح، در تماسی تلفنی با «عبدالرضا رحمانی فضلی» وزیر کشور و «غلامرضا شریعتی» استاندارخوزستان، در جریان تازه‌ترین گزارش اقدام تروریستی در اهواز و روند شناسایی و رسیدگی به وضعیت مجروحان این استان قرار گرفت و دستورات لازم را صادر کرد.


روحانی در این تماس‌های تلفنی، ضمن آرزوی علو درجات برای شهدای این حادثه تروریستی و ابراز همدردی با خانواده‌های معظم این شهیدان، دستور داد تمام امکانات در جهت اقدامات فوری و امدادی برای رسیدگی به وضعیت مجروحان این حادثه تروریستی بکار گرفته شود.


روحانی دستورات لازم را به وزارت اطلاعات برای بسیج همه امکانات دستگاه‌ها و نهادهای امنیتی و نظامی جهت شناسایی سریع تروریست‌ها و سرشاخه‌های ارتباطی آنان و برخورد قاطع و عبرت آموز با مرتبطین این جنایت صادر کرد.


رئیس‌جمهور تاکید کرد: پاسخ جمهوری اسلامی ایران به کوچکترین تهدید، کوبنده خواهد بود اما کسانی که از این تروریست‌ها پشتیبانی تبلیغاتی و اطلاعاتی می‌کنند، باید پاسخگو باشند.


ایران قاطعانه به حملات تروریستی اهواز پاسخ خواهد داد


محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در پی حمله تروریستی در اهواز در پیامی توئیتری نوشت: تروریستهای استخدام‌شده، آموزش‌دیده و تسلیح‌شده و تأمین شده توسط یک رژیم خارجی به اهواز حمله کرده‌اند. کودکان و خبرنگاران میان قربانیان هستند. ایران، حامیان تروریسم در منطقه و اربابان آمریکایی آنها را برای چنین حملاتی مسئول می‌داند. ایران، در دفاع از ایرانیان، قاطعانه و سریع پاسخ خواهد داد.


این حرکت تروریستی در ادامه اقدامات داعش در عراق و سوریه است


سردار علی فدوی معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران، پیش از ظهر دیروز در حاشیه نشست شنبه‌های انقلاب در پاسخ به سؤال فارس درباره حادثه تیراندازی در رژه اهواز اظهار داشت: اگر در هر گوشه‌ای از کشور دو یا سه تروریست به مردم تیر بزنند، آیا این هنر است؟ مگر این گونه اتفاقات هر روز در آمریکا یا شهرهای اروپا رخ نمی‌دهد؟


وی افزود: این حرکت تروریستی نشان‌دهنده توان و قدرت نیست بلکه نشان از ذلت و در ادامه اقدامات داعش در عراق و سوریه است که مردم بی‌گناه که نه در موقعیت دفاعی و نه در موقعیت نظامی هستند را به شهادت می‌رساند.


فدوی اظهار داشت: هنر این است که در مقابله‌ای که دو طرف آن مشخص است، قدرت داشته باشیم. ما طراحی بسیار بزرگ و توطئه‌ای به نام داعش را به ذلت کشاندیم که این برای دشمن سخت است.


محکومیت حادثه تروریستی توسط عشایر عرب خوزستان


عشایر عرب غیور خوزستان با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم‌کردن حادثه تروریستی اهواز اعلام کردند که بدون شک این اقدام بدون پاسخ نخواهد بود و عشایر با اتحاد و پیروی از ولایت‌فقیه پاسخ کوبنده‌ای به عوامل این حمله جنایتکارانه خواهند داد.


درخواست دانشگاهیان بسیجی خوزستان


دانشگاهیان بسیجی خوزستان طی نامه‌ای خطاب به فرماندهان سپاه  در واکنش به حادثه تروریستی روز گذشته اعلام کردند: ای فرماندهان وطن؛ این صدای دانشگاهیان خوزستان است؛ منتظر انتقام سخت از تروریست‌ها در عربستان، سوریه و رژیم صهیونیستی و دیگر اعماق استراتژیک هستیم.


در بخش دیگری از این نامه آمده است: آری اینک که دولت جنایت پیشه ی آمریکا از تحریم های اقتصادی و فشارهای اجتماعی بر ایرانیان طرفی نبسته و به اعزام گروههای تروریستی از کشورهای هم پیمان خود از منطقه به سوی ایرانیان اقدام می نماید و آیین های ملی ایرانیان که صحنه دلبستگی عمومی مردم و جمهوری اسلامی است را به خاک و خون می کشد؛ ما جمع کثیری از استادان دانشگاه‌های استان خوزستان از شما سرداران رشید اسلام درخواست پاسخ کوبنده به سران این گروهک‌های سرسپرده‌ی استکبار جهانی در هر نقطه ای از جهان که محل اعزام و تجهیزشان علیه ایرانیان است را داریم.


روایت «آیت‌الله حیدری» از حادثه تروریستی


آیت‌الله حیدری نماینده اهواز در مجلس خبرگان رهبری که در مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز حضور داشت، در گفت‌وگو با تسنیم، گفت: بعد از دقایقی که رژه نیروهای مسلح در اهواز شروع شده بود، چند فردی که با لباس نظامی پوشش داشتند، به‌سمت جایگاه شلیک کردند و این تیراندازی برای دقایقی طول کشید و نظم رژه را به هم ریخت.


وی گفت: هدف مهاجمان جایگاه مسئولان بود اما در هدف خود موفق نشدند اما متأسفانه به‌سمت نیروهای نظامی شلیک کردند که تعدادی شهید شدند؛ بعد از شلیک تروریست‌ها، نیروهای امنیتی به‌سمت آنها تیراندازی کردند که خوشبختانه یکی از آنها به درک واصل شد و برخی از آنان نیز متواری شدند که نیروهای امنیتی هم‌اکنون در حال تعقیب آنها هستند.


حمایت جبهه عبری عربی غربی از تروریست‌های خوب!


حمله تروریستی اهواز در رسانه‌های جهان بازتاب وسیعی داشت. برخی شخصیت‌ها و مقامات هم به آن واکنش نشان دادند، اما در این میان نوع پوشش برخی رسانه‌ها از این تحولات شایان توجه بود که در استفاده نکردن از واژه «تروریستی» برای این حملات که در آن کودک و افراد غیرنظامی از جمله یک خبرنگار نیز به شهادت رسیدند، اصرار داشتند.


بی‌بی‌سی فارسی که برای پاریس، از «حملات تروریستی» استفاده کرده بود، برای اهواز به استفاده از کلمه «حمله» بسنده کرد. بی‌بی‌سی فارسی تنها به نقل از منابع داخلی و آن هم داخل گیومه از واژه تروریستی استفاده کرد تا نشان دهد تروریستی بودن حادثه اهواز نظر بی‌بی سی و گردانندگان آن نیست!


العربیه، رسانه سعودی هم از لفظ «هجوم» (به‌معنای حمله) در عنوان خود استفاده کرد. خبر دیگری از این شبکه درخصوص اردن نشان می‌دهد که در آن از لفظ «هجوم ارهابی» (به‌معنای حمله تروریستی) استفاده کرده بود.


رویترز نیز برای خبر اهواز از واژه «attack» (به‌معنای حمله) استفاده کرد. این خبرگزاری برای هجوم یک خودرو به عابران در نزدیکی پارلمان انگلیس از عبارت «terrorist attack» (به‌معنای حملات تروریستی) استفاده کرده بود.


پیام‌های تسلیت


رئیس‌جمهوری روسیه در پیامی به رئیس‌جمهوری کشورمان بر آمادگی مسکو برای همکاری با تهران در زمینه مبارزه با تروریسم تأکید کرد.


طبق گزارش روسیاالیوم، ولادیمیر پوتین در پی حمله تروریستی به اهواز، پیامی تلگرافی را برای حسن روحانی ارسال کرد. پوتین در این پیام وقوع این حادثه تروریستی و جان‌باختن شهروندان کشورمان را به همتای ایرانی خود تسلیت گفت.


دولت پاکستان نیز حمله تروریستی به رژه نظامی در شهر اهواز را به ‌شدت محکوم کرد. در بیانیه وزارت خارجه پاکستان که در حساب کاربری رسمی دولت پاکستان در شبکه توئیتر منتشر شده آمده است که پاکستان مخالف تروریسم است و در این لحظات غم‌بار، با خانواده‌های قربانیان ابراز همدردی می‌کند.


رئیس جمهور سوریه، پارلمان عراق، سید عمار حکیم، وزارت خارجه ترکیه، نخست وزیر ارمنستان، وزیر دفاع آذربایجان، وزارت خارجه عمان، جنبش انصارالله یمن و گروه‌های مقاومت فلسطین نیز در پیام های جداگانه، حمله تروریستی اهواز را به شدت محکوم کردند.

منبع: کیهان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 44
  • در انتظار بررسی: 13
  • غیر قابل انتشار: 10
  • Aa IR ۰۱:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    9 4
    همه ما می دانیم که این کار عربستان است و در زمان صدام هم این کار را انجام داد و حتی آن کشتار فجیع حجاج و....واینکه باز می دانیم حتی از کنار خلیج فارس سمت ایران با اسلحه کمری یک تیر به عربستان شلیک نمی شود
  • علی IR ۰۱:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    72 8
    به خدا قسم اماده جنگ با این وهابی های حرامی هستم
    • احمد IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
      29 1
      انتقام ما هشتاد میلیون ایرانی رو ملت پابرهنه، گرسنه، تشنه، جنگ زده، قحطی زده، گرفتار بیماری و بدبختی و بمب و موشک یمن میگیره با دست خالی. بعدش بعضی از ماها میایم میگیم چرا پول ما صرف اینا میشه. البته خودمون هم نمی دونیم کدوم پول.
  • FR ۰۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    45 3
    ما باید قبول کنیم که دیگه اون عربستان قبل بن سلمان تموم شد
  • IR ۰۲:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    65 5
    خاک بر سر سیاستی که اینقدر شل عمل کنه که شیخکای خلیج فارس هم جلوی ایران بزرگ قد علم کنند... این بود عاقبت شعار تنش زدایی و صلح با جامعه جهانی
  • FR ۰۳:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    68 15
    وقتشه ۲۰۰ تا موشک به ریاض شلیک بشه
  • IR ۰۴:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    21 1
    بله بدین ترتیب که احتکار کنندگان کالاهای اساسی مردم هم باید مثل این تروریست ها به دم سیخ کشیده شوند که صد البته سیاست کثیف است ودولت حسن آقا هم جربزه چنین عرضی رو نداره فقط سپاه بتونه..
  • IR ۰۴:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    24 7
    بله بدین ترتیب که احتکار کنندگان کالاهای اساسی مردم هم باید مثل این تروریست ها به دم سیخ کشیده شوند که صد البته سیاست کثیف است ودولت حسن آقا هم جربزه چنین عرضی رو نداره فقط سپاه بتونه..
  • IR ۰۴:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    3 3
    بله بدین ترتیب که احتکار کنندگان کالاهای اساسی مردم هم باید مثل این تروریست ها به دم سیخ کشیده شوند که صد البته سیاست کثیف است ودولت حسن آقا هم جربزه چنین عرضی رو نداره فقط سپاه بتونه..
  • IR ۰۴:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    9 3
    بله بدین ترتیب که احتکار کنندگان کالاهای اساسی مردم هم باید مثل این تروریست ها به دم سیخ کشیده شوند که صد البته سیاست کثیف است ودولت حسن آقا هم جربزه چنین عرضی رو نداره فقط سپاه بتونه..
  • SE ۰۵:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    42 5
    انصارالله هرچه سلاح میخواهد باید اجابت کرد تا بریزد خون سعودی ملعونه را تا همه هیلاری و بی بی افریته به عزایشان بنشینند.
  • حسام IR ۰۵:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    44 3
    حروم زاده های تجزیه طلب ،مگر تجزیه ایران رو به گور تون ببرید ،حروم زاده های خیانت کار ،بی شرف های بی همه چیز
  • IR ۰۵:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    41 3
    وجدانا اگه به آل سعود ضربه نزنیم خون شهیدان که هیچ امنیت فردای ایران را هم به مسلخ برده ایم. ضرب شصت انقلابی
  • محمد IR ۰۵:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    27 9
    ۱- عربستان و امارات دو مزدور و آلت دست تو سری خور بیشتر نیستن. باید سراغ سرچشمه ی اصلی یعنی آمریکا، انگلیس و سرائیل رفت و با اونها تسویه حساب کرد ٢- آمریکایی ها رو که هدف قرار بدید خود آمریکا جلوی مزدورانش رو خواهد گرفت
  • IR ۰۵:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    1 1
  • US ۰۶:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    36 3
    در کدام کشور منطقه تروریست ها توانسته اند به پارلمان و محل رژه نیروهای مسلح حمله کنند ؟ به نظر می اید حفره های امنیتی کشور زیاد شده متاسفانه ! انشالله امام عصر ( عج) کمک کند.
    • IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
      3 3
      حفره زیاد نشده عربستان ننر شده
  • ناشناس RO ۰۶:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    17 6
    فعلاکه ما مردم هستیم که داریم سیلی میخوریم....اقتصادی،امنیتی،سیاسی...
  • حسین IR ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    24 1
    باسلام و عرض تسلیت واقعه ترویستی در اهواز باید هزینه های حامیان این ترویستها مانند عربستان و امارات و دیگران را بالا برد تا دیگر جرعت چنین کارهای را نکنند و باید تا موضوع هنوز بیات نشد اقدام کرد و دست از سیاسی بازی و شعار دادن و توئیت بازی برداشت و با پاسخی سخت و دندانشکن حمایان آنان را ازپشتیبانی کردن از آنها پشیمان کردو دل خانوادههای شهدای این حادثه را با گرفتن انتقام آرام کرد.
  • IR ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    20 5
    روحانی خسته نباشی.خوب سایه جنگو از کشور دور کردی!!!!!!!!
  • IR ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    1 14
    به اميد جنگ و نابودي منطقه
  • IR ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    3 15
    به اميد جنگ و نابودي منطقه
  • IR ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    0 8
    به اميد جنگ و نابودي منطقه
  • ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    32 3
    طعمش پرتاب 500 موشک به ریاض و ابوظبی هست تاکسی از این غلطها نکند
  • محمد IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    7 1
    مسئولین امنیتی باید پاسخگو باشند!
  • محمدرضا برزگران IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    18 2
    ان شاءالله این سیلی هرچه سریعتر محقق کما اینکه تاریخ انتقام توسط نظام ما همواره کوبنده بوده است. وقاتلوهم حتی لا تکون فتنه.
  • علی IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    26 3
    تنها عربستان نباید مجازات شود بلکه امارات نیز بدلیل حمایت علنی از تروریست ها باید گوشمالی سختی داده شود.
    • پارسا IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
      1 1
      از این دولت حسنک بخاری بر نیاید
  • محسن IR ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    20 2
    اگر بگذارند سیلی بزنیم. باید چنان سیلی بزنیم که جایش درس عبرتی برای حامیان و سردمدارانشان باشد. ان شاالله
  • IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    21 3
    همان جور انتقام بگیرید که انتقام شهدای فاجعه منا را گرفتید
  • الی IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    4 1
    طبق معمول کشورهای اروپایی و آمریکایی که کلی هم ادعا دارن مخالف تروریسم هستن سکوت کردن... تا تو کشورای خودشون اتفاق نیفته مخالف نیستن. جای تاسفه
  • IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    2 2
    عربستان سگ انگلیس حرومزاده و آمریکای بدکاره است باید ..... اینارو کشید!
  • رضا IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    7 1
    فقط کمکهای اطلاعاتی نظامی و حمایتی به انصارالله و مقاومت کافی نیست باید ضرب شصت عملی به م..رهای وهابی و عربی و عبری نشان داد.
  • IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    6 2
    حضرات دولت بی تفنگ میخواهند چه بکنند؟
  • IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    5 2
    این سیلی باید کمک به مردم و کودکان مظلوم یمن باشد
  • IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    3 2
    این سیلی باید کمک به مردم و کودکان مظلوم یمن باشد
  • زهرا بخشی زاده IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    1 8
    به سلامتی در این حادثه خون ریخته شد ای کاش همان لحظه اول مردم از صحنه فرار و پراکنده می شدند ولی شما اگر هر روز اخبار حوادث را بخوانید اتفاقات مرگ بار زیادی در کشور ایران و جهان در حال اتفاق است . نسل کشی کشتن و ترور جوانان سقوط هواپیمای تهران به یاسوج سقوط هواپیمای مینا باشاران که یازده دختر ترکیه ای کشته شدند کشته شدن 30 نفر از خدمه کشتی سانچی در بوشهر به چین حادثه تصادف قطار تبریز به مشهد که 47 نفر کشته شدند اتش سوزی تانکر سوخت در سنندج 35 نفر کشته شدند اتش سوزی اتوبوس تهران کرمان در اصفهان 21 نفر کشته شدند تصادفات جاده ای زیاد فرزاد نوبخت 40 ساله در گیلان که هشت زن پنجاه ساله را به خاطر سرقت طلا و جواهرات به قتل رساند و خفه شان کرد قاتلان شیشه ای و الکلی
  • زیبا نیلوفری IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    5 3
    متاسفانه عربستان و امریکا و عراق کشور های طراحی کننده این حمله تروریستی مر گ بار و پر خون بوده اند .
  • زهرا طلعتی IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    2 2
    متاسفانه این هم یکی دیگر از اتفاقات و حوادث مرگ باری بود که بعد از دو هفته به کلی فراموش خواهد شد و در ایران پیگیری نخواهد شد . چون هنوز به خوبی کسی نمی داند که ایا عربستان سرباز تفنگ به دست فرستاده یا ایا کار امریکا یا نیرو های ارتش عراق بوده است .
  • زهرا بخشی زاده IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    3 4
    البته الان که چهار تروریست را کشته اید ماجرا تمام شده است پس دیگر از چه کسی می خواهید انتقام بگیرید .
    • IR ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
      3 3
      باچندتا اسم اومدی کامنت نوشتی ؟؟؟حداقل اسم زهرارو نمیزاشتی یا همه رو بانام خانوادگی نمی نوشتی !!!
  • IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    3 1
    این وهابی ها دارن گور خودشونو می کنن
  • IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    2 2
    دوران "بزن و در رو" تمام شده است.
  • رضامشدی IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    3 0
    امیدواریم تودهنی محکمی به این بزشیرده آمریکایی داده شود.که برای ما خودراشیرنشان ندهد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس