کد خبر 895624
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۳
خبر ویژه

جنایت تروریستی الاحوازیه و نوع واکنش دولت‌های غربی به آن، بار دیگر دروغ بودن دستاویزی به نام FATF را نشان می‌دهد.

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

اغلب رسانه‌های غربی دیروز پس از جنایت گروهک الاحوازیه که منجر به شهادت ۲۵ نفر و مجروحیت ۷۰ نفر شد، حاضر نشدند حتی لفظ اقدام تروریستی را برای جنایت مذکور اطلاق کنند و به عنوان حمله به رژه نیروهای مسلح بسنده کردند.

بیشتر بخوانید:

گروهک «الاهوازیه»؛ از کپنهاگ تا به‌رگبار بستن مردم بی‌گناه


از سوی دیگر سران دولت‌های غربی و وزارت خارجه آنها نیز غالباً در قبال جنایت دیروز اهواز سکوت کردند و از محکومیت آن طفره رفتند و این در حالی است که در پی اقدامات مشابه تروریستی در پایتخت‌های اروپایی، بلافاصله رئیس‌جمهور و وزیر خارجه ایران اقدام به محکومیت صریح حرکت تروریست‌ها می‌کنند.


اما موضوع صرفاً به سکوت دولت‌های اروپایی و آمریکا محدود نمی‌شود بلکه گروهک‌های تروریستی معارض با جمهوری اسلامی، غالباً از سوی سرویس‌های جاسوسی غربی و صهیونیستی تأسیس، تجهیز و تقویت می‌شوند و حتی برخی از این گروهک‌ها و سران آنها- نظیر سازمان منافقین، الاحوازیه و برخی گروه‌های تروریستی کردی- در پایتخت‌های اروپایی (پاریس، لندن، استکهلم، کپنهاک و...) اقامت دارند.


با عنایت به این واقعیت، عجیب است که برخی محافل داخلی طی یکی دو سال گذشته بر اجرای انتظارات کارگروه FATF و تصویب ملحقات آن در مجلس اصرار داشته‌اند. ادعای اصلی FATF مبارزه با تأمین‌کنندگان تروریست‌ها می‌باشد و سؤال اصلی این است که غیر از آمریکا، فرانسه، انگلیس و آل‌سعود، کدام کشور دیگر می‌تواند تأمین کننده اصلی تروریسم در منطقه باشد؟ و به این ترتیب آیا پذیرش مطالبات مافیای پنهان در پشت نقاب FATF، نوعی خودزنی و توهین به شعور خود نیست؟ گفتنی است سران الاحوازیه در لندن و برخی پایتخت‌های دیگر اروپایی اقامت دارند.


ترور رذیلانه و کور دیروز در اهواز البته، نکته قابل تأمل دیگری هم دارد و آن اینکه آمریکا و برخی متحدان روسیاهش مدعی تابستانی داغ برای جمهوری اسلامی بودند و از قیام مردم علیه رژیم خبر می‌دادند اما با سرشکستگی مطلق در پایان موعد ادعایی خود، مجبور شدند «نقاب دموکراتیک» و «مردمی» را از صورت این پروژه عقیم بردارند و علناً از تروریسم کوری رونمایی کنند که ۴۰ سال است علیه ملت ما در جریان است و به جای تضعیف ملت ایران، موجب تقویت اتحاد و اقتدار و دشمن‌شناسی بیشتر او شده است، چنان که در فرجام سیاه گروهک‌هایی نظیر منافقین و ریگی و داعش دیدیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۲:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    5 2
    احسنت
  • IR ۰۵:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    6 1
    از عن گلیس انتقام بکیریم.
  • IR ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    5 1
    لعنت بر خائنین وطن فروش داخلی که دل در گرو غرب جنایتکار دارند
  • ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    6 1
    بوسیله fatf میخوان با بررسی اطلاعات مالی کشور رو فلج کنن
  • IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    4 1
    این تفاهم نامه باید زودتر از دستور کار دولت و مجلس خارج شود...
  • احمد IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    14 6
    بر هرکسی که تو مجلس این ننگنامه رو امضا کنه لعنت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس