سلبریتی نمایه

از نظر مدعی العموم، اقدامات افراد، رسانه‌ها و سلبریتی‌هایی که در جهت حمایت از گروهک‌های تروریستی و عناصر محارب آن مصداق بسترسازی و تسهیل کنندگی برای وقوع جرم و نوعی از معاونت در جرم تلقی نمی‌شود؟

سرویس سیاست مشرق - یک روز «بهاره رهنما» با حمایت از "سارو قهرمانی" عضو گروهک تروریستی کومله که در جریان درگیری مسلحانه با نیروهای امنیتی در سنندج کشته شده بود، این تروریست را فردی "بسیار اروم و محجوب" معرفی کرده و به مادر و خانواده‌اش تسلیت گفت. [۱]

روز دیگر «لیلا حاتمی» هم در نشست پیش از اکران فیلم خوک در حالی در بیان عبارات انگلیسی هم با مشکل روبرو بود، در واکنش به آشوبگری و کشتار دراویش در خیابان پاسداران تهران گفت:

"مایلم از این فرصت استفاده کنم تا خشم و اندوه عمیق خودم را نسبت به نحوه «برخورد» با تظاهرکنندگان اخیر در ایران را نشان بدهم و این شرم‌آور است که در کشور من، مردم فقط «به بهای» جان خود می‌توانند اعتراض کنند. برای اولین بار هست که من می‌خواهم در مسائل سیاسی دخالت و اظهارنظر کنم. "

«مهدوی کیا» درست سه روز پس از شهادت مظلومانه محسن حججی بدست وحشیان داعشی، در صفحه شخصی خود، گستاخانه به مدافعان حرم اهانت کرده و نوشت:

«ایکاش به فکر زیرساخت‌های ورزش، ساختن چند ورزشگاه آبرومند و توجه به ورزشهای پایه این مملکت، از بین بردن فقر، اعتیاد، بیکاری و... بودیم نه اتفاقات لبنان و سوریه و عراق».

در همین چارچوب، پس از انتشار خبر اعدام سه تروریست عضو گروهک تروریستی، برخی سلبریتی‌ها از جمله آناهیتا همتی با انتشار پستی در صفحه شخصی خود اعدام را محکوم، قوانین جمهوری اسلامی ایران را عقب افتاده و اعدام تروریست‌ها را تسلیت گفت. مهناز افشار و رضا رفیعی هم در صفحات خود واکنش‌های مشابهی را علیه اعدام این تروریست‌های وابسته غرب نشان دادند. [۲]

پرستو صالحی در واکنش به اغتشاشات و خرابکاری‌های تیرماه ۹۷ در خوزستان، در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «دیدین آقای رئیس جمهور لبخند و خونسردی همیشگی و جواب‌های ساده انگارانه و...چاره اینبار نبود. نگین که اینا اغتشاش گرند، نگین منافق و معاندن نگین عوامل آمریکان نگین سیاه نمایی که دیگه سیاه‌تر از این روزا هم مگه هست؟ ! اینا فقط مردم خوزستانن هشت سال بلایای جنگ و تحمل کردند " این دفاع، مقدس نیست! بترسید از آه این مردم تمومش کنید معلوم کنید یزیدی هستین یا حسینی پاسخ ندای العطش و با تیر و تفنگ باتوم و اشک آور نمیدن».

اظهارات موسمی سلبریتی‌ها نشان می‌دهد که آنها عامدانه یا ناخواسته، بدون هیچ نگرانی و قبول مسئولیتی، از یک جریان اغتشاشگر، گروهک تروریستی و یا عناصر کشتار شهروندان حمایت می‌کنند. در واقع این چهره‌های مشهور هنری تلاش دارند تا با ایجاد یک جو روانی و فضای تبلیغاتی علیه نهادهای امنیتی و قضایی در کشور هزینه‌های برخورد با عوامل و گروهکهای تروریستی و ضدامنیتی را افزایش دهند.

هر چند برخی از این افراد با فشار افکار عمومی، مدعی بی‌اطلاعی شده و با یک پوزش و عذرخواهی از زیر بار قبول مسئولیت تبلیغات منفی خود شانه خالی می‌کنند و جوابگوی عملکرد و تبعات امنیتی و اجتماعی اظهاراتشان در این مسیر نیستند.

این در حالی است که بر اساس قانون مجازات اسلامی مصوب سال ۱۳۹۲ این افراد نیز به سبب اقدامات تسهیل کننده خود، در جرائم ضد امنیتی دخیل هستند.

 طبق ماده ۲۸۷ قانون مجازات اسلامی، «گروهی که در برابر اساس نظام جمهوری اسلامی ایران، قیام مسلحانه کند، باغی محسوب می‌شود و در صورت استفاده از سلاح، اعضای آن به مجازات اعدام محکوم می‌گردند».

همچنین بر اساس ماده ۲۸۶ قانون مجازات اسلامی، «هرکس به‌طور گسترده، مرتکب جنایت علیه تمامیت جسمانی افراد، جرائم علیه امنیت داخلی یا خارجی کشور، نشر اکاذیب، اخلال در نظام اقتصادی کشور، احراق و تخریب، پخش مواد سمی و میکروبی و خطرناک یا دایر کردن مراکز فساد و فحشا یا معاونت در آنها گردد به‌گونه‌ای که موجب اخلال شدید در نظم عمومی کشور، ناامنی یا ورود خسارت عمده به تمامیت جسمانی افراد یا اموال عمومی و خصوصی، یا سبب اشاعه فساد یا فحشا در حد وسیع گردد مفسد فی‌الارض محسوب و به اعدام محکوم می‌گردد».

از سوی دیگر، در ماده ۱۲۶ قانون مجازات اسلامی، آمده است که اشخاص زیر معاون جرم محسوب می‌شوند:

الف ـ هرکس، دیگری را ترغیب، تهدید، تطمیع، یا تحریک به ارتکاب جرم کند یا با دسیسه یا فریب یا سوءاستفاده از قدرت، موجب وقوع جرم گردد.
ب ـ هرکس وسایل ارتکاب جرم را بسازد یا تهیه کند یا طریق ارتکاب جرم را به مرتکب ارائه دهد.
پ ـ هرکس وقوع جرم را تسهیل کند.

در ادبیات حقوقی، معاون جرم کسی است که بدون آنکه خودش در عملیات اجرایی جرم منتسب به مباشر، دخالت داشته باشد، با رفتار خود عمداً وقوع جرم را تسهیل کرده یا مباشر را به ارتکاب آن برانگیخته است. در واقع معاون جرم دخالت مستقیم در وقوع جرم ندارد بلکه به صورت غیر مستقیم دخالت می‌کند.[۳]

حالا جای این سؤال است از نظر مدعی العموم، اقدامات افراد، رسانه‌ها و سلبریتی‌هایی که در جهت حمایت از گروهک‌های تروریستی و عناصر محارب آن مصداق بسترسازی و تسهیل کنندگی برای وقوع جرم و نوعی از معاونت در جرم تلقی نمی‌شود؟

واضح است که حمایت سلبریتی‌ها از محاربین، موجب تجری گروهک‌های تروریستی برای اقدامات علیه امنیت ملی است و تصور حمایت برخی چهره‌ها از محکومین امنیتی و انعکاس تصویری مظلومانه از آنها در سطح افکار عمومی و بسترساز اقدامات بعدی تروریست‌ها است.

به نظر می‌رسد که ورود مدعی العموم به پرونده اظهارات ضدامنیتی افراد و رسانه‌هایی بی‌پروا از گروهک‌های تروریستی و قاتلین مردم حمایت می‌کنند موجب خواهد شد تا رسانه‌های زرد و سلبریتی‌ها با مدنظر قرار دادن هزینه‌های انتشار اخبار جعلی و فیک نیوزها با تدبیر بیشتر در این خصوص اظهار نظر کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 74
  • در انتظار بررسی: 10
  • غیر قابل انتشار: 13
  • مهدی ظ IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    اینها سلبرید هستن ....بوی تعفنشون همه جا رو گرفته
    • IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
      14 82
      چقد شما با ادب هستی ..
    • مهدی ظ IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
      57 27
      وای مامانم ایناااااااااا ... شماها دم از ادب میزنین؟گربه زاهد نماز کرد
    • مهدی IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
      37 5
      آدرس محل زندگیشون رو بدین به مردم تا مردم برن در خونه هاشون شعار بدن و حسابشون رو بذارن کف دستشون
    • IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
      52 3
      آقای مهدوی کیا درست میگن . چون اگه تو این مملکت اتفاقی بیفته اونا تو کشورهای دیگه دارن برای خودشون .... پس اعلام میکنیم همین الان گم شو بو هرجا که دوست داری...
    • SE ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
      42 5
      امنیت ملی بازیچه مروجان هرزگی
    • محمدرضا IR ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
      4 2
      لطفا منبعد نام اصلی اینها را همه جا بنویسید و نام ببرید سلیت بریتی
  • IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    24 97
    تو مواظب حرف زدن خودت باش مشرق
    • محمد IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
      74 10
      تو هم بشین غذات که از ترکیه اوردن میل کن
    • mn IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
      5 3
      چی
  • IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    16 59
    ما با اظهارات این بی سواد ها مخالفیم ولی اینکه این حرف ها جرم باشد به نظر ما جرم نیست. منم معتقدم و میگم باید فقر و بیکاری رفع بشه. سوریه و لبنان هم مهم هست ولی اولویت با رفع فقر و بیکاری در ایران هست البته به سوریه و لبنان هم باید توجه عمیق کنیم ولی اولویت اصلی با ایران و فقر هست اولویت بعدی با سوریه و لبنان
    • IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
      41 13
      شما اگر یکم تفکر کنی میفهمی که اول باید امنیت رو تامین کرد بعد در زیر سایه این امنیت رفاه و آسایش اگر امنیت نباشه هیچ چیزی نخواهیم داشت بفهمین اینو
    • IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
      25 3
      اشتباه تایید زدم اینها مجرم هستند و باید باشون بخورد بشه
    • ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
      21 2
      اظهار نظر هیچ اشکالی نداره هر انسانی مختاره در اظهار نظر، منتهی جا داریم تا جا !!! مثلا امروز این یارو رئیس سازمان ملل اعتقادش این باشه مردم یمن (مثلا ) باید همه کشته بشن حالا فردا بیاد اعتقادشو جار بزنه ! ببینید چه افتضاحی به بار میاد! هر ادمی میتونه اظهار نظر کنه اما اونی معروفه و طرفدار داره نباید هر نظر ناپخته ای رو جار بزنه چون ممکنه باعث عواقب بدی برای امنیت ملی و جامعه بشه آخه این آدم ها طرفداراشون زیادن و خیلی هاشون هم عوام الناس هستن و نظر طرف رو بدون تحقیق و فکر میپذیرن و این فاجعه است!
    • IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
      1 4
      بچه های مظلوم مدافع حرم با ماهی 550 هزارتومان چقدر هزینه برای کشور دارند ؟ پس عقلتان را کار بیندازید و گول افساد طلبان رهرو بن سلمان را نخورید دولت دست شما افساد طلبان است در دولت قبل بودجه 333 میلیارد دلار بود ولی حالا به 25 میلیارد دلار رسانده اید و کشور را به فلاکت انداخته اید و مردم شریف را جهت بردگی به کشورهای همسایه جنوبی فرستادید تف بر شما بی شرم ها. پس لطفا دیگر دهان بی ادب تان را ببندید و برای لحظه ای از مغزتان کار بکشید
  • مهدی AE ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    51 4
    حمایت از تروریسم قطعا جرم و قابل پیگرد است
  • IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    34 6
    هر کی پای شبکه های ماهواره ای بشنه همینه حالا اینا اظهاراتشون تو چشم تره
  • محسن IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    27 1
    امیرالمومنین می فرماید:«یستدل علی ادبار الدول باربع: تضییع الاصول و التمسک بالفروع(بالغرور)و تقدیم الاراذل و تاخیر الافاضل ». انحطاط دولت ها و حکومت ها را به چهار چیز می توان شناخت: ضایع کردن مسائل اصولی و پرداختن به مسائل فرعی و گزینش افرادفرومایه و به عقب راندن عناصر لایق و شایسته.
  • IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    37 4
    مهدوی کیا سگ باز چی میدونه شهید وشهادت چیه.
    • ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
      18 2
      نمیدونم مدرکش چیه این مهدوی کیا و تا چقدر درس خونده؟!!!!
    • ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
      22 4
      اوج هنرش فقط زدن زیر توپ بوده داره درباره امنیت ملی قضاوت میکنه!
    • IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
      1 10
      جناب سگ باز شناس مهدوی کیا اصلا سگ باز نیست
  • IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    7 2
    این که این ها که عده ای ازشان ف....هستند چه میگویند یک طرف. ملت ... ما که گوش می کنند در طرف دیگر.
  • محسن IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    24 4
    درمملکت ما یه شخص حقوقی هست که اسمش مدعی العمومه . همیشه خوابه و فکر کنم با لگد دشمن ازخواب بیدارشه . اونهم وقتی که دشمن بالاسرشه
  • محمد IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    18 2
    اینها تفاله های غرب پرستن یادمه یه مدتی بخاطر فساد و فحشایی که توی بعضی شهرهای توریستی ترکیه هست مدام دم از ترکیه میزدن الان که ترکیه همه غرب گرا هارو اعدام کرد و زندان به ترکیه فحاشی میکنن
  • IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    21 2
    چی چی رو سلبریتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هرکی خودش را در معرض استفاده دیگران قرار داد می شه سلبریتی؟ برخی مشتی وطن فروش هستند. مشرق جان تو نباید بهشون بهاء بدی نباید اصلا اسمشون را توی سایتت بیان کنی. از کی ..ها شدن سلبریتی؟؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    17 3
    قوه قضاییه خیلی شله هر جای دنیا بود با حامیان تروریسم برخورد میشد چقدر از این آدم ها متنفرم
  • IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    13 3
    سلبریتی یعنی کیا؟ سواد بالا که ندارند. فقط خوشکلند ...............
    • IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
      5 2
      سلب چی چی؟؟؟
    • امین IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
      10 3
      خوشگل نیستند . رسانه اینها را جذاب نشون می ده . بازیگر در فیلم و بعد در رسانه های حاشیه ای طوری بازنمایی می شه که همه فکر می کنند این شخص همان شخصیت داخل فیلم است . در حالیکه کسانی که از نزدیک با این ها زندگی کرده اند می دونند چه اخلاقی دارند.
    • ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
      17 3
      خوشگل کجا بود ؟! ننه قمر 70 ساله هم قدر اینها آرایش کنه خوشگل میشه
  • IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    18 5
    سلبریتی ها راچه به سیاست اون ها باید دنبال تنوع پسندی خود بروند وسالانه زن وشوهرانشون را عوض وبدل بکنند.
  • IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    17 2
    عنوان سلبریتی ها ی بی سواد کمه باید گفت سلبریتی های خائن
  • IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    19 3
    پای دلارهای سعودی درمیونه اینها اسپانسر دارندوگرنه بیخود دخالت نمی کردند
  • IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    9 2
    اينا كه هيچ كدوم سواد ندارن. بهشون پول بدى عليه عزيزاشونم حرف ميزنن.
  • IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    7 1
    اينا كه هيچ كدوم سواد ندارن. بهشون پول بدى عليه عزيزاشونم حرف ميزنن.
  • حمید IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    8 2
    مشرق جان مادرت یک کمپین و یا سایت جمع آوری امضا راه بنداز...ما دیگه خسته شدیم...حاضریم شکایت کنیم!!!!!!!!
  • IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    14 3
    مرگ بر تروریستهای وحشی که حتی به کودکان هم رحم نمیکنند
  • ناشناس IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    9 2
    پس این توپولی رستوران داشته این چه میفهمه امنیت چیه از طرفی تا گشنش بشه سه سوت غذاش اماده ست بیسوادهای شکمو
  • IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    12 1
    این قدر این بی شخصیت ها رو بهشون بها دادیم تو تموم جشن ها و مراسمات این آدم های بی جنبه ورود پیدا کردن که الان معظلی شدن برای جامعه تقصی صدا سیماست از رای گیری گرفته تا سایر مراسم مذهبی و ملی نمیدونم چه اصرایر ست نزر اینا رو برای مردم پخش میکنن ... حالا جمش کنن
  • US ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    14 1
    به خدا تو ایران خیلی رو دادن به اینجور افراد، توی اروپا پس از گذشت این همه سال کسی حتی حق حرف زدن درباره واقعه هولوکاست رو هم نداره، بعد یه سری دولیبریتی ! درباره مسایل امنیتی کشور اظهارات مجرمانه میکنن، این حرف ها ضد امنیت مردم ایران و جرم است
  • حسین GB ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    7 1
    این خل و دیوانه ها را شما رسانه ای ها باید میکنید می اندازید به جان جامعه. کاملا بایکوتشون کنید تا آدم بشن. هیچ خبری ازشون چه مثبت چه منفی نزنید تا زیر فراموشی دفن بشن. این براشون از مرگ بدتره
  • IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    4 1
    از دختر زری خوشکام هنرپیشه زمان شاه انتظار زیادی نداشته باشید.
  • IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    8 1
    مشرق تو فقط اینا رو میبینی ؟؟ خیلیا همینطورن استاد دانشگاه و مدیران ادارات و مقام های قضایی و .....خودشون نباشن زنشون هستن فقط باید ظاهر زن و بچشونو ببینی همه چیزرا لو میدهند
  • ایرانی RO ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    6 1
    مهدی مهدوی کیا رو با این طرز تفکرش شوت هم نمیکنم هر کسی هستن برای خودشون هستن و حق این ملت رو با پولای حرومشون دارن میخورن شما رو به خدا دهن خودتون رو نجس نکنید با آوردن اسم این منافق های وطن فروش خائن و ولگرد
  • مازیار IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    10 1
    والله جرم بعضی از این بازیگرا که واقعا هم برازنده شون هست وبازيگران یه عده خائن ضدمیهن هستند کمتر از خود جنایتکاران تروریست نیست وقتی به زبان از اقدامات وحشیانه ضدهموطنانت دفاع میکنند دیگه چه فرقی با تروریست دارند...تف به شرف فروخته شده ی چنین افراد پستی...که هیچ سواد وهنری جز نقش بازی کردن ندارند..نخود هرآشی هم میشن..
  • آریو سوئد IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    10 1
    اینها هنرمند نیستند و با فرهنگ مردم کشور همخوانی ندارند. اینها نماینده قشر اشراف زده و شلخته کشور هستند.
  • IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    5 1
    از حد بگذره. ادبشون می کنیم. گور بابای آرتیست ضدانقلاب.
  • ناشناس IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    6 1
    ازادی بی حد وحصر نتیجه اش این است
  • IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    6 2
    خانم بهاره رهنما یه زن ساده هست این حرفها رو ازش نگیرین اونو یه بچه ده ساله هم سرکار می زاره
  • IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    3 2
    خانم بهاره رهنما یه زن ساده هست این حرفها رو ازش نگیرین اونو یه بچه ده ساله هم سرکار می زاره
  • علیرضا IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    6 1
    این سلبریتی ها دقیقا دارن جرمـ میکنن وقتی انقد اشوب درس میکنن...باید بگیرنشون
  • علی IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    10 2
    من خیلی از این مهدوی کیا بدم میاد با پول این مردم گنده شده حالا حرفهای گنده تر از دهنش میزنه نفرت دارم ازش
  • IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    9 3
    عامل گمراهی آن جوان قبل از ورود به اعمال تروریستی مشخصا این عفریته معلوم الحال بوده است آقای دادستان این حامیان تروریسم را مجازات کنید چرا مماشات می گنید.مشخصا آن رستوران مرکز هماهنگی ترورها است
  • AE ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    10 1
    سلبریتی یک قطعه از پازل فساد و البته جریان نفوذ
    • مریم IR ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
      4 3
      شعور و درک بالای شما تحسین برانگیز است. اگر سابقه برخی بررسی شود جز بدنامی، ی و آب به اسیاب دشمن ریختن خیر دیگری نداشته اند. گورشون رو گم کنند و بروند خدمت اربابان غربی!!!!!
  • IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    8 1
    کسی که به سگ میگه بچم حتمٱ ...پس زیاد با واق واق سلبرییییدییی ها ناراحت نشیم
  • IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    9 1
    بهتره اين سلبرتي ها يادبگيرند تا بتواند زندگي خودشان را مديرت کنند تا شاهد اين همه طلاق و حاشيه نشوند نظرات کلان ملي پيش کش!!!
  • IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    7 1
    لطفا باور كنيد سليبريتي ها خط مقدم دشمن در داخل در جنگ نرم هستن با حذف جايگاهي كه نظام براي اين خبايث درست كرده، نزاريم بيشتر از اين به ارزشها ضربه بخوره
  • IR ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    2 5
    مشرق ... 4 تا کلاس حقوق برو ...
  • کاربر قدیمی IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    5 4
    مشرق نیوز برادر من بهتر بود اخلاق اسلامی و رسانه ای رو رعایت می کردی و موضوع مهدوی کیا رو حذف می کردی چون خودت به خوبی می دونی قبل از مهدومی کیا از فرهاد مجیدی گرفته تا خیلی از پیشکسوت های سابق استقلال و بعضی ها که مجسمه اونها رو هم ساختن همین جملات رو درباره انتقاد به حضور ایران در عراق و لبنان گفتن فکر کنم هم بدونی بعد اظهارات مهدوی کیا و کریمی تقریبا نود درصد بازیکنان تیم ملی کیروش یک به یک بیانیه دادن و از این دو نفر حمایت کردن اما شما عمدا اونها رو سانسور و بایکوت می کنی! توی ده سالی که مهدوی کیا در آلمان بود حتی یک عکس دست دادن با یک زن ازش در آلمان منتشر نشد مقایسه کن با الان که کل هیکل بازیکنان تیم ملی شده خال کوبی و مثل آب خوردن مشروب صرف می کنن و با کمال وقاحت در مسابقه انتخاب دختر شایسته روسیه و خیلی چیزها که قابل گفتن نیست...بهتر بود عکس مهدی رو در کنار این بازیگران بد نام که رسما از تروریست های داعش حمایت می کنن نمی زدی
    • IR ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
      0 0
      بازی کردن باتیم فوتبال اسراییل تواین دولت رقم خورد امثال حاج صفی ومهدوی کیاباید بدونن خودشون روخراب میکنن اینهابخصوص مهدوی کیانمیدونن ازدهه سی تابحال انگلستان وآمریکاباعث قحطی ملتی شدند وساواک ساخته وآموزش دیده اسراییل بود ؟ بله اگرآدم فقط بفکرخودش باشه براش مهم نیست دردنیاچه گذشته وچه میگذره واگرداعش واردایران میشد همه اینها برای وطن جان میدادند ؟ دربرابرمیلیونهاانسان فرهیخته وآگاه به تارخ کشورشان البته نادان هم هست همین آلمانیها پشت ایران راخالی کردن تا میلیونهاایرانی ازگرسنگی جان باختند . البته برایبعضی هاسخن ازکلام خدادرموردیهودونصاراسنگین است وگرنه میفهمیدندخالق این جهان درمورد این دوقوم چه فرموده است .سخن اصلی همین است سخن خدارامیپذیریم یاخودمان چیزی میبافیم آیایک فوتبالیست آلمانی چنین به کشورش پشت کرده است . ماهم دوست داریم دنیابهشت بودامانیست وماتوسط اینهاکشته میشویم وکودکان یتیم میشوند مادران فرزندشان راازدست میدهند . سطحی نگری حدی دارد . خداانسان راآفریدوتاظهوربقیه الله دنیا پرازبی عدالتی است امامهم این است در طرف خیریاشرایستاده ایم . اینها منظورم سلبریتیهاست همانهاهستند که زندگی سختی داشتندحالاخدادنیارابه آنهاداده تاامتحانشان کند که برخی خیلی مایلند غربیهابه آنهااحسن بگویندوتحویلشان بگیرند الان کشتاردریمن توسط عربستان بیدادمیکندوجدان اینهاکجاست ؟ من شک دارم اینها وجدانی هم داشته باشند .
  • IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    7 1
    این سلبریتی ها دیگه شور قضیه رو دراوردن
  • مجید IR ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    4 1
    کاش این نظر سنجی جور دیگری مطرح می شد.. موضوع مهم و جالبی مطرح کردید ولی خب به نظرم بازیگر ها باید تو حوزه تخصصی خودشون اظهار نظر کنند.. قوه قضاییه هم باید در جرم بودن یا نبودن ایشان قضاوت کند
  • IR ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    6 1
    مشرق جان الان مثلا ما مردم باید چه غلطی بکنیم بریم ازشون شکایت کنیم؟خب باید قوه قضاییه بهش رسیدگی کنه دیگه
  • IR ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    0 1
    درودبرهنرمندان
  • IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    1 0
    متاسفیم عوقده دارین
  • IR ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    0 0
    با توجه به اینکه معمول سلبریتی ها خالی از سواد و سطحی از آگاهی هستند که بتوانند راهنمای یک جامعه باشند اظهارات و بیانات ایشان حتی ارزش مطالعه را ندارد.
  • IR ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    0 0
    آقا جان اینا دارن این حرفها رو میزنن تا صهیونیست‌ها برای بازی در فیلمها ازشون استفاده کنن . شما ها چقدر ساده هستین که تفاله ها رو جدی میگیرین
  • فرد IR ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    0 0
    متاسفانه انسانهای خوک صفت ادعای انسانبودن دارند که نه خود انها بویی از ان برده نه اربابان غربیشان
  • IR ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    1 0
    جالبه در این قضیه اعدام حسین پناهی طرف نوشته نه به اعدام و مادران داغدار میخوام بدونم فقط مادر اونا داغدارن یا فقط مادر اونا مادره مادر مرزبان ما مادر نیست؟ مادر مرزبان ما دل نداره؟ یا نوشته هموطن کرد اخه یکی نیست بگه اینا جدایی طلبن اصلا خودشون نمیخوان هموطن تو باشن!
  • IR ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    0 0
    همه مجرم هستند، مگه خلافش ثابت بشه.
  • IR ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    0 0
    فقط مشرق و دوستاش، مجرم نیستند.
  • سید حبیب IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    2 0
    برخورد قانونی و قاطع با این یاوگویان سلبریتی نکردیم که الان پول میگیرن و هر غلطی بر ضد امنیت و منافع مردم می کنند من نمی دونم چرا قویه قضایه با این حروم خورها برخورد نمی کنه اگر فرد معمولی بود که پدرشو در میاوردند، تا کی باید شاهد ضربه خوردن از دست این سلبریتی های احمق بخوریم امان از دست مردمی که براحتی غلط کاری های اینها رو میپذیرن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس