کد خبر 894936
تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۲
لوورن و مودریچ

دژان لوورن، مدافع لیورپول، ممکن است به دلیل دادن شهادت دروغ در دادگاه زدراوکو مامیچ، مدیر سابق دینامو زاگرب، به 5 سال حبس محکوم شود.

به گزارش مشرق، مامیچ که یکی از بانفوذترین شخصیت های فوتبال کرواسی است، به اتهام اختلاس و فرار مالیاتی با 6 سال حبس روبرو شده و اکنون لوورن متهم است که در دادگاه او شهادت دروغ داده است. پیش از این لوکا مودریچ، ستاره فوتبال کرواسی، هم به اتهام مشابهی روبرو شده بود.

 

بازپرسان این پرونده، مامیچ، برادرش و دو نفر دیگر را متهم کرده اند که از سال 2008، با نفوذی که در باشگاه دینامو زاگرب داشتند، در نقل و انتقال بازیکنان این باشگاه به باشگاه های خارجی، 15 میلیون یورو اختلاس کرده اند و 1.6 میلیون یورو نیز فرار مالیاتی داشتند.

البته یک روز پیش از اجرای حکم مامیچ، او به بوسنی فرار کرد و اعلام کرد که قصد بازگشت به کرواسی را ندارد.

یکی از انتقالاتی که مامیچ 50 درصد از مبلغ آن را به جیب زد، انتقال لوورن به لیون در سال 2010 بود. او با انتقالی 7.5 میلیون پوندی راهی این باشگاه فرانسوی شد و قرار بود 1.3 میلیون پوند هم براساس عملکرد او به دینامو پرداخت شود.

ادعا شده که در این انتقال، توافق نامه ای امضا شده که لوورن 50 درصد از مبلغ انتقالش را دریافت می کند. این مدافع ملی پوش در دادگاه اعلام کرد که این توافق نامه پیش از انتقالش امضا شده اما بازپرسان ادعا کرده اند که این توافق بعدا به قرارداد اضافه شده است.

پرونده مودریچ که پیش از این در اوسیک مورد بررسی قرار گرفته بود، به درخواست او به زاگرب منتقل شده اما هنوز حکم نهایی در مورد آن صادر نشده است.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۹
    0 0
    بر خلاف قرارداد آمدند در جام جهانی درخشیدند حالا باید تاوان آن را بدهند. قرارداد این بود که انگلیس یا آلمان در فیتال باشند نه کرواتها.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس