کد خبر 894490
تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰
FATF نمایه

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: اجرای بخش اعظم برنامه اقدام FATF توسط ایران هیچ اثر مثبتی بر بهبود روابط بانکی و نرخ ارز نداشته است؛ اینکه گفته می شود تصویب FATF منجر به کاهش قیمت دلار می‌شود، اشتباه است.

به گزارش مشرق، احمد صفری، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی درباره آثار اجرای حدود 80 درصد از بندهای برنامه اقدام کارگروه ویژه اقدام مالی FATF توسط ایران بر بهبود روابط بانکی و نرخ ارز گفت: این مساله تاکنون هیچ اثر مثبتی نداشته است زیرا اگر موثر بود وضعیت اقتصادی کشور نباید به شرایط می رسید.

بیشتر بخوانید

همدستی در تحریم‌ها و گران کردن ارز

صفری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که طرف غربی قابل اعتماد نیست، افزود: به نظرم دیگر ایران نباید منتظر مذاکره باشد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس ادامه داد: اینکه گفته می شود تصویب FATF منجر به کاهش قیمت دلار می‌شود، اشتباه است. ما دنبال این بودیم که با امضای برجام تحریم نشویم اما شدیم؛ لذا دیگر الان منتظر چه چیزی هستیم؟

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۷
    2 0
    تنها تاثیرش این بوده که راههایی که تا کنون تحریمها را دور میزدیم توسط دشمن شناسایی شده و دور زدن نحریمها از راههای قبلی ممکن نیست.تصویبFATFخیانت به ایران و ایرانی است و دولت نمیتواند برای یک ملت تصمیم بگیرد و به 80 میلیون ایرانی خیانت کند.چرا علی رغم بد عهدی غرب و خارج شدن آنها از برجام اصرار به پیوستن به FATFوجود دارد چرا بجای آن به پیمانهای دو جانبه پولی روی نمیآورید؟تا کی می خواهید به خیانت و بازی در زمین دشمن ادامه دهید؟؟؟لعنت به انسانهای خود باخته و ترسو که بخاطر راحت طلبی عزت این مردم را به بازی گرفته اند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس