کد خبر 894244
تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵
بشار اسد نمایه

رئیس حزب معارض «سوریا الوطن» با اشاره به انتخاب رئیس جمهور سوریه توسط مردم این کشور، اعلام کرد که بسیاری از مردم سوریه که خارج از این کشور هستند، خواستار بازگشت هستند.

به گزارش مشرق، «مجد نیازی» رئیس حزب معارض «سوریا الوطن» از طریق انتشار یک فایل ویدئویی در صفحه فیسبوک خود، به بشار اسد رئیس جمهور این کشور پیامی ارسال کرد.

نیازی در آغاز این ویدئو با بیان اینکه به عنوان یک شهروند سوری صحبت می‌کند نه با سِمت حزبی خود ابراز امیدواری کرد که رئیس جمهور سوریه برای مشاهده این ویدئو زمان کافی داشته باشد.

وی خطاب به اسد گفت: «جناب رئیس جمهور، شهروند [سوری] تو را دوست دارد و انتخابت کرده است. همچنین قدردان مشکلات و دغدغه‌هایی که داری نیز هستیم».

این معارض سوری ادامه داد: «این کشور با فداکاری و ایستادگی ملت و رئیس جمهور خود ایستاده است. هیچ ملتی درجهان در معرض آنچه ملت سوریه قرار گرفته، قرار نگرفته است و با این وجود در برابر حمله به کشور ایستاده است».

بیشتر بخوانید:

بشار اسد به سناتور آمریکایی چه گفت؟

نیازی با بیان اینکه این ایستادگی نیازمند ابزار است، اعلام کرد: «ملت [سوریه] سخت ترین شرایط را تحمل کرده است».

وی با اشاره به فاصله طبقاتی که در سوریه شکل گرفته است، ادعا کرد که حقوق یک کارمند فقط کفاف تأمین نان برای او و خانواده‌اش را می‌دهد و همین مسئله فسادآور است.

این معارض سوری با اذعان به موفقیت دمشق در سطح روابط خارجی، دیپلماسی و نظامی اعلام کرد که ملت سوریه از نظر وضعیت داخلی خسته است و «تهدید شهروندان با سلاح گسترش یافته است... و دیگر جرأت نداریم چیزی بگوییم».

نیازی با بیان اینکه «هرکس سخن بگوید، مورد حمله و دشنام قرار می‌گیرد» اعلام کرد که ملت سوریه نیازمند بیمارستان است.

وی در پایان اعلام کرد که برخی از مردم سوریه خواستار بازگشت به کشورشان هستند و لزوما هر کس که از این کشور خارج شده، خائن نیست، ولی «می‌ترسند که در مرزها بازداشت شوند. کشور نیازمند آنان است و آنان نیازمند تضمین» برای بازگشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
    8 4
    حالا که هوا. پس شده مهربون شدید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس