کد خبر 893905
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸
شفر

سرمربی تیم فوتبال استقلال در آستانه دیدار برگشت مقابل السد قطر یک نگرانی بزرگ در سر دارد.

به گزارش مشرق، وینفرد شفر پس از آن که نسبت به جدایی مامه تیام خیالش راحت شد، دستور جذب فوری الحاجی گرو را صادر کرد و باشگاه نیز بدون توجه به شرایط بازار ارز، این بازیکن را به لیست یاران شفر افزود تا مربی آلمانی با استرس‌های کمتری به بازی‌های تیمش چشم بدوزد.

 

بعد از چند هفته مشخص شد فاصله فنی گرو با تیام بسیار زیاد است و این بازیکن به این سادگی‌ها نمی‌تواند جای خالی مهاجم کامرونی و فصل قبل آبی‌ها را پر کند. از سوی دیگر، استقلالی‌ها درست ۳ روز پیش از دیدارشان مقابل ذوب آهن در لیگ برتر اقدام به جذب مرتضی تبریزی مهاجم سابقا ملی پوش این تیم کردند، اما مرتضی نیز پس از گلی که وارد دروازه تراکتورسازی کرد، از دایره گلزنان آبی‌ها خارج شد.


مرتضی نیز دیگر جانشینی بود که برای مامه تیام از از او یاد می‌شد، اما افت یکباره اش بر مشکلات مرد آلمانی روی نیمکت آبی‌ها افزود. حالا در آستانه دیدار برگشت برابر السد، دیداری که استقلال نیاز مبرم به گلزنی دارد، نگرانی شفر برای پر کردن جای خالی تیام بیشتر از همیشه است.


یکی از نزدیکان استقلال در این خصوص به ما گفت: «شفر اعتقاد زیادی به گرو و تبریزی دارد، اما عدم موفقیت آن‌ها در گلزنی را به مسائل روحی و فشار بالای بازی در استقلال ربط می‌دهد به همین علت است که با این دو مهاجم بیشتر از دیگر بازیکنان صحبت می‌کند و تمرکز تمرینی اش روی این دو نفر، بیشتر از دیگران است.»

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مسلم IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
    4 0
    مشرق جون تیام سنگالی بوداون منبع آگاه بهت نگفت؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس