کد خبر 892405
تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲
بیت سعید

حسن بیت‌سعید مهاجم فولاد خوزستان بعد از مدت‌ها بالاخره سکوت خود را شکست.

به گزارش مشرق، بیت‌سعید که بعد از جدایی از استقلال مصاحبه چندانی انجام نداده بود، درباره تجربه نه چندان موفقی که در این تیم آبی‌پوش پایتخت داشت و بازگشت به اوج در خوزستان می‌گوید: «این سوال را چند بار از من پرسیده‌اند که تجربه ناموفقی در استقلال داشتی. حالا من یک سوال می‌پرسم که آیا در زمانی که من به قول آنها ناموفق بودم، خود استقلال روزهای خوبی را سپری می‌کرد و روند خوبی داشت؟ در آن زمان کلا همه چیز دست به دست هم داد تا استقلال شرایط خوبی نداشته باشد و تیم مورد انتظار شکل نگیرد. خدا را شاکرم که بعد از آن دوره، استقلال توانست خودش را پیدا کند و به روزهای خوب برگردد. آرزو می‌کنم این تیم مقابل السد هم نماینده شایسته‌ای برای ایران باشد و بتواند با شکست این حریف به دور بعدی صعود کند. درباره اهواز هم باید بگویم طبیعی است چون شهر خودم است و از نظر فشار روحی، روانی هیچ مشکلی ندارم، وضعیتم بهتر است. وقتی به اهواز برگشتم، توانستم زود خودم را به شرایط ایده‌آل قبلی برسانم. به خودم اعتماد داشتم و می‌دانستم باید زود به فرم مناسب برگردم و سخت کار کنم. هم بازیکنان قبلی و هم بازیکنان فعلی فولاد، همچنین کادر فنی بخصوص آقای پورموسوی به من کمک کردند که دوباره به شرایط خوبم برگردم.»

مهاجم فولاد در مورد هماهنگی با نفرات تهاجمی این تیم به ویژه سروش رفیعی که دیرتر به جمع سرخپوشان اضافه شده، توضیح می‌دهد: «سروش یک مصدومیت مچ پا داشت و پس از لیگ قطر حدود یک ماه و نیم تمرین نداشت، به همین دلیل دیر به تیم اضافه شد اما او بازیکن خیلی خوب و تاثیرگذاری است. خدا را شکر که تیم خوب است و موقعیت‌های زیادی در همه بازی‌ها داشته‌ایم. تیم ما به مرور شکل گرفته و بازیکنان خیلی خوبی داریم.»

بیت‌سعید درباره بازی بعدی تیمش مقابل سپاهان می‌گوید: «سپاهان همیشه نشان داده برای قهرمانی بسته می‌شود. طبیعی است که به دنبال برد باشند ولی ما فولاد هستیم و برای برد به زمین خواهیم رفت.»

منبع: روزنامه ایران ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس