کد خبر 892361
تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹
ایتالیا

ایتالیا در لیسبون حتی یک یوونتوسی هم در ترکیب ثابت نداشت.

به گزارش مشرق، در ادامه مسابقات لیگ ملت های اروپا در سطح یک و در گروه ۳، دوشنبه شب پرتغال در لیسبون میزبان ایتالیا بود و در نهایت با تک گل آندره سیلوا، آتزوری را با شکست بدرقه کرد. اما نکته بارز این مسابقه، ترکیب چینی عجیب روبرتو مانچینی بود.

 

مانچو ایتالیا را با این ترکیب روانه زمین کرد: دوناروما (آث میلان)؛ لاتزاری (اسپال)، کالدارا (آث میلان)، رومانیولی (آث میلان)، کریشیتو (جنوا)؛ کریستانته (رم)، جورجینیو (چلسی)، بوناونتورا (آث میلان)؛ کیه‌زا (فیورنتینا)، زازا (تورینو) و ایموبیله (لاتزیو). همان طور که مشاهده می‌شود در ترکیب ثابت ایتالیا در این مسابقه حتی یک بازیکن یوونتوس هم حضور نداشت. این برای نخستین بار در ۲۰ سال گذشته است که تیم ایتالیا بدون یک عضو یوونتوس روانه میدان می‌شود.

برای رجوع به آن اتفاق، باید به دومین بازی ایتالیا در مرحله گروهی جام جهانی ۱۹۹۸ بازگشت؛ ایتالیا در روز ۱۷ ژوئن ۱۹۹۸ به مصاف کامرون رفت و با گل های دی‌بیاجو و ویری (۲) شیرهای رام نشدنی را با ۳ گل شکست داد. چزاره مالدینی سرمربی وقت ایتالیا تیمش را با این بازیکنان به مصاف کامرون فرستاد: جیان‌لوکا پالیوکا؛ پائولو مالدینی، فابیو کاناوارو، آلساندرو کاستاکورتا، آلساندرو نستا؛ دمتریو آلبرتینی، دینو باجو، لوییجی دی‌بیاجو، فرانچسکو موریرو؛ روبرتو باجو و کریستین ویری. بازیکنانی که هیچ یک در زمان بازی با کامرون عضو تیم یوونتوس نبودند.

عدم حضور بازیکن از تیمی که در ۷ سال اخیر به قهرمانی ایتالیا دست یافته نکته عجیبی بود اما روبرتو مانچینی قبل تر هم تاکید کرده بود که قصد دارد در مسابقات لیگ ملت های اروپا بازیکنان جدیدی را امتحان کند. 

نکته طعنه آمیز این که در نبرد لیسبون یک بازیکن از یوونتوس در زمین حاضر بود اما آن بازیکن، ژائو کانسلو بود که با پیراهن پرتغال در مقابل ایتالیا به میدان رفت.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس