هوشنگ نصیرزاده

مدیر عامل باشگاه ماشین سازی تبریز گفت: امروز صبح پیشکسوتانی با من تماس گرفتند تا این موضوع را به پایان برسانیم. من گفتم که باید او از من عذرخواهی کند.

به گزارش مشرق، هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز  در خصوص صحبت‌های مطرح‌شده از سوی فیروز کریمی در مورد او اظهار داشت: از صبح چند نفر واسطه شدند تا این موضوع را حل کنند. من فکر می‌کنم آقای کریمی ابتدا باید بیاید قرارداد خود را فسخ کند. خانه‌ای که به او دادیم تحویل دهد، بعد از من بابت صحبت‌هایی که کرده عذرخواهی کند.

وی در ادامه گفت: قرارداد فیروز کریمی به عنوان مربی با ما امضا شده است. کریمی از تاریخ ۲ شهریور به مدت ۱۷ روز در تمرینات حاضر نشده است. خانه‌ای که به او دادیم خالی نکرده؛ چراکه باید سرمربی جدید در آن ساکن شود. به نفع خودش است که هرچه زودتر با ما تسویه کند. تمام پول باقیمانده‌اش را به او می‌دهیم فقط او با مصاحبه از تیم جدا شده، در حال حاضر مربی ماست و سرمربی جدید انتخاب شده است. به نفع او است که هرچه زودتر قراردادش را فسخ کند. باید به دفتر ما بیاید، قرارداد را با آقای خطیبی فسخ کند و به کار خودش بپردازد. اگر تکلیف را مشخص نکند مجبوریم قرارداد را یکطرفه فسخ کنیم.

مدیرعامل تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز در ادامه گفت: فیروز کریمی خیال کرده می‌تواند با توجه به قراردادی که بسته و این رفتارهایی که می‌کند پول هنگفتی از ما بگیرد. او باید خانه را تحویل بدهد و اگر به همین رفتارش ادامه بدهد چیزهای زیادی می‌دانم که اگر رسانه‌ای کنم برای او بد خواهد شد.

نصیرزاده درباره اینکه فیروز کریمی معتقد است از ابتدا با نصیرزاده مشکل داشته و از ابتدا او را به عنوان مدیر قبول نداشته، گفت: من یک فایل صوتی از کریمی دارم که تأکید کرده است من مدیر خوبی هستم و می‌توانم به تیم کمک کنم. امروز صبح پیشکسوتانی مثل فرهاد کاظمی، ستار همدانی با من تماس گرفتند تا این موضوع را به پایان برسانیم. من گفتم که باید او از من عذرخواهی کند.

وی در پایان تأکید کرد: در حال حاضر حرمت او را حفظ کردیم. نمی‌خواهیم شخصیت او کوچک شود. اگر عذرخواهی نکند مجبورم حرف‌هایی بزنم که برایش بد خواهد شد و خودش تعجب خواهد کرد از موضوعاتی که من می‌دانم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
    4 3
    جوری تهدید می کنه, که انگار عصر حجره, ..... بعدش ادعای روشنفکری شون ادم رو میکشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس