کد خبر 892194
تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۱
فیلم/ دستگیری باند جعل پلاک در تهران!

اعضای باند سرقت منزل که مقادیر طلا، دلار و... به سرقت برده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش مشرق، از مدتی قبل شکایاتی مبنی بر سرقت منزل در نقاط مختلف تهران مخصوصاً در غرب پایتخت در پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران به ثبت رسید که با دستور سعید احمدبیگی؛ بازپرس شعبه پانزدهم دادسرای ناحیه پنج تهران تیمی از کارآگاهان اداره آگاهی برای بازداشت سارقان دست به کار شدند.

بررسی‌های اولیه حاکی از آن بود باندی سه نفره به صورت حرفه‌ای از منازل سرقت می‌کنند؛ اعضای این باند معمولاً با موتورسیکلت فاقد پلاک به محل سرقت رفته، پس از شناسایی آپارتمانهایی که صاحبخانه در آن حضور نداشت، با خرد کردن قفل در وارد منزل شده و مقادیر زیاد طلا، پول، دلار، ساعت و ... را سرفت می‌کردند.

تحقیقات کارآگاهان برای بازداشت سارقان نتیجه داد و شب گذشته اکیپی از مأموران پلیس با حکم ورود به مخفیگاه سارقان در دو عملیات جداگانه در یکی از مناطق مرکزی تهران موفق به بازداشت هر سه سارق شدند.

کارآگاهان موفق به کشف چهار قبضه کلت‌ کمری، تعدادی فشنگ جنگی، مقادیر طلا، دلار، چند دستگاه موتورسیکلت، خودروی سواری B.M.V و دیگر اموال مسروقه از محل اختفای سارقان شدند.

متهمان ضمن اقرار به چندین فقره سرقت، تفهیم اتهام شده و با دستور سعید احمدبیگی؛ بازپرس شعبه پانزدهم دادسرای ناحیه پنج تهران برای تکمیل تحقیقات و شناسایی مالباختگان تحویل آگاهی شدند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس