کد خبر 892037
تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸
بشار رسن

هافبک عراقی پرسپولیس معتقد است نماینده قطر در بازی برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی به دردسر خواهد افتاد.

به گزارش مشرق، بشار رسن در فاصله یک هفته مانده به دیدار برگشت تیم‌های پرسپولیس و الدحیل قطر از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به بازیکنان حریف هشدار داد دوشنبه هفته آینده کار سختی در ورزشگاه آزادی خواهند داشت، این در حالی است که الدحیل بازی رفت را با برتری یک بر صفر به سود خود به پایان برد.

پرسپولیس در بازی‌های خانگی‌اش رکورد صددرصد پیروزی را در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا به ثبت رسانده و در هر چهار بازی خود در ورزشگاه آزادی به برتری دست یافته است.

رسن در این باره به سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) گفت: الدحیل سعی داشت در بازی رفت بیش از یک گل به ما بزند چون می‌دانست که در بازی برگشت کار دشواری در ایران مقابل هواداران ما خواهد داشت.  

وی ادامه داد: الدحیل در قطر خیلی خطرناک نبود و تنها مالکیت توپ و میدان بیشتری نسبت به ما داشت. اکنون باید بازی برگشت در ایران برگزار شود که قطعاً بازی سختی خواهد شد. امیدوارم بتوانیم هواداران‌مان در ایران و آن دسته از هوادارانی که در قطر از ما حمایت کردند را راضی نگه داریم.

هافبک عراقی پرسپولیس خاطرنشان کرد: الدحیل تیم بزرگی است و خیلی وقت است که شکستی متحمل نشده است. دیدار رفت بازی دشواری بود و در کل بازی در خانه الدحیل سخت است.  

رسن گفت: در بازی رفت ما در هر دو نیمه موقعیت‌هایی داشتیم و دو یا سه موقعیت خوب را از دست دادیم. در کل در بازی رفت بد نبودیم و می‌توانیم بگوییم که بازی خوبی انجام دادیم و شکست یک بر صفر در خانه الدحیل هم نتیجه بدی نبود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
    0 2
    اتفاقا به راحتی هر چه تمام تر الدحیل می بره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس