کد خبر 892014
تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸
محمد ایمانی

فراکسیون امید اگر سر سوزن کفایت و استقلال رای دارد، طرحی برای تامین معیشت مردم، حفظ ارزش پول ملی، مهار تورم و حمایت از تولید و اشتغال تدوین کند.

به گزارش مشرق، محمد ایمانی تحلیل گر مسائل سیاسی در کانال تلگرامی خود نوشت:

پدرخوانده های افراطیون مدعی اصلاح طلبی هر وقت بی عرضگی و بی کفایتی شان در مدیریت بالا می آید و حال مردم را بد می کند، بلافاصله دستور رفتارهای انتحاری و رگبار سردرگم نطق های تند را خطاب به پیاده نظام خود در مجلس و رسانه ها صادر می کنند. یا یک طرح سرِ کاری مانند  عفو عمومی را می اندازند وسط. انگار که خلق الله در کوه و کمر متواری اند و معطل فرمان عفو عمومی!

فراکسیون امید اگر سر سوزن کفایت و استقلال رای دارد، طرحی برای تامین معیشت مردم، حفظ ارزش پول ملی، مهار تورم و حمایت از تولید و اشتغال تدوین کند. یا دست کم برای مبارزه با رانت های سنگین دولتی و تشدید مجازات خون آشامان اقتصادی طرح بیاورد. الان زمان تشدید مجازات مفسدان اقتصادی است.

در دوره موسوم به اصلاحات هم وقتی دولت خاتمی، مردم را به خاطر سوء مدیریت اقتصادی و دهن کجی به معیشت مردم شاکی کرد، پادوهای آنها در مجلس ششم بلافاصله به عملیات انتحاری و انفجار بمب های دود زا برای منحرف کردن اذهان عمومی دست زدند.

بیشتر بخوانید:

سیلی آبدار سپاه پاسداران

کدام دوگانه، گویاتر از این؟!

دولت می‌تواند اگر بخواهد

در همان مجلس ششم، دون پایگانی چون رجب مزروعی (متواری)، اکبر موسوی خوئینی (متواری)، حقیقت جو (متواری) و ... معرکه بگیر بودند و اصلاح طلبان منتقد اقتصادی و نفتی مانند میدری در حاشیه افتاده بودند. همان زمان جنجال های افراطیون بر سر طرح هایی مانند عفو عمومی و بازدید از اوین بود.

آخر کار نیز همین مهره های سوخته با تحریک و دستور پدرخوانده های نفتی (امثال بهزاد نبوی و صفایی فراهانی و ...) به سیم آخر زدند و مدعی تحص و استعفا شدند اما با بی محلی مطلق همان مردمی رو به رو شدند که معیشت شان را تحقیر می کردند و لشکر قابلمه به دست جناح مقابل می خواندند!

مزروعی همان زمان در مجلس ششم با دفاع از حذف یارانه برخی کالاها گفته بود اگر #مرگ_موش را هم مجانی توزیع کنیم، مردم برایش صف می کشند. در همین دلقک بازی های امثال مزروعی، شرکت نبوی و صفایی فراهانی #پتروپارس، قرارداد رانتی 8 میلیارد دلاری را بدون انجام مناقصه از دولت دریافت می کرد.

آنها شرکتی فاقد سابقه را در انگلیس به ثبت رسانده بودند و خصولتی (شترمرغی) رفتار می کردند؛ نه مسئولیت دولتی بودن را می پذیرفتند و نه لوازم و مسئولیت خصوصی بودن و دور زدن قانون برگزاری مناقصه را . آیا باز هم پای خیانت جدیدی در میان است که پادوها خود را به در و دیوار می زنند و سرو صدا و مشغولیت تولید می کنند؟! نامه جام زهر تسلیم درباره برنامه هسته ای متعلق به همین دوره است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس