کد خبر 891993
تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱
اصغر حاجیلو

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: جام قهرمانی سوپر جام بدون برگزاری بازی آن هیچ ارزشی ندارد و اگر این شرایط مربوط به استقلال هم بود بازهم همین حرف را می‌زدم.

به گزارش مشرق، اصغر حاجیلو درباره شرایط حال حاضر تیم فوتبال استقلال گفت: هرچند که موفقیت تیم ملی فوتبال هدف همه ما است و هر مربی دوست دارد تعداد بازیکنان ملی‌پوش بیشتری داشته باشد و شفر هم از این قائده مستثنی نیست اما درحال حاضر وقفه‌ای که در رقابت‌های لیگ برتر ایجاد شده به نفع ما نبوده و به ضرر ما بوده است چون 6 بازیکن اصلی ما در تمرینات تیم ملی ایران و طارق هم در تمرینات تیم ملی عراق حضور دارد. در واقع تمرینات تیم در غیاب 60 درصد از ترکیب اصلی تیم برگزار می‌شود.

 

وی افزود: اگر بازیکنان ملی‌پوش ما 48 ساعت قبل از بازی تدارکاتی تیم ملی در اختیار این تیم قرار بگیرد و پس از آن بازیکنان حداقل به باشگاه‌های خود برگشته و 48 ساعت هم قبل از بازی تیمشان فرصت استراحت داشته باشند مشکلی وجود ندارد.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در مورد رای کمیته استیناف درباره بازی سوپر جام و رای کمیته استیناف مبنی بر اهدای جام به پرسپولیس تاکید کرد: فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ می‌توانستند با باشگاه استقلال تعامل داشته باشند تا این بازی در یک وقت مناسب برگزار شده و اهالی فوتبال از آن لذت ببرند اما این کار را انجام ندادند. البته مسئولان باشگاه ما پیگیر حق و حقوق استقلال در این مورد هستند. جام قهرمانی سوپر جام بدون برگزاری بازی آن هیچ ارزشی ندارد و اگر این شرایط مربوط به استقلال هم بود بازهم همین حرف را می‌زدم. در واقع این شرایط مانند آن است که بدون اینکه فردی در کلاس‌های درس دانشگاهی حضور پیدا کند به او مدرک بدهند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره بازی برگشت این تیم مقابل السد در دوحه هم خاطر نشان کرد: ما باید نسبت به بازی برگشت و نتیجه آن واقع گرا باشیم. این بازی با دیدار رفت در تهران فرق دارد چون بازیکنان به نقاط ضعف خود در بازی رفت کاملا واقف شده و انگیزه زیادی دارند تا شکست بازی رفت را جبران کنند. مطمئن باشید بازیکنان استقلال در بازی برگشت با همه وجود و شرافتمندانه بازی خواهند کرد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
    19 2
    سه بار پرسپولیس در دربی ها بازنده شد با رای ارزش نداشت؟
  • IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
    8 2
    اگرشهامت داشتید ازترس شکست سنگین در مسابقه حاضرمیشدید همه جای دنیاطبق مقررات بین المللی تیمی که درموعدمقررحاضربه مکسابقه نمیشود سه برصفر بازنده است اگر برفرض هم حاضر میشدید مطمین باشید ومطمین بودید بااختلاف بیش ازسه گل شکست میخوردید علتش هم این است ازتیمی سه بریک دراستادیوم آزادی وبین تماشگران خودتان خوردید که پرسپولیس مدتی قبل همین تیم راشکست داده بود اینقدرمفتضحانه مظلوم نمایی نکنید پرسپولیس هم حاضر نمیشد نتیجه همان سه برصفربود شهامت پذیرش حقیقت راداشته باشید وعوامفریبی نکنید
  • IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
    18 2
    اگر جام رابه تیم استقلال که ازترس شکست سنگین حاضربه مسابقه نداده بدهند قهرمانی خیلی باشکوهترمیشد بابااینقدرخودتان وطرفداران استقلال را فریب ندهید حاضربه مسابقه نشدید طبق مقررات سه برصفر بازنده شدید هرجا میخواهید شکگایت کنید بجای عکس العمل سوزش شدید ازباخت شکایت کنید
  • IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
    15 2
    برخلاف نظر شما برای چهل میلیون طرفدارپرسپولیس گرفتن جام قهرمانی باشکوه وخجسته بود مخصوصا در مقابل تیمی که ازترس حاضربه مسابقه نشده
  • IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
    7 2
    عرضه رقابت ندارید مثه موش صحنه رو ترک کردید ابرو بر ها
  • IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
    12 2
    اتفاقا این قهرمانی باشکوهتر وخجسته تر از قهرمانی لیگ برتر برای طرفداران بیشمار پرسپولیس محبوب بود
  • IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
    6 1
    آقای حاجیلو انتظاری از ازامثال فتحی که فرق توپ وگردو را نمیدانند نیست لذا اومیتواند اظهارات نسنجیده غیرمکنطقی اعلام نمایند چون ازمقررات فوتبال هیچ اطلاعی ندارد وصرفا براساس روابط مدیر تیم شده نه شایسته سالاری ولی ازشما که سالها در فوتبال بودی وبه مقررات آشنا هستی چنین اظهارات نسنجیده وکارشناسی نشده بعید است تیمی که در مکوعد مقرر در زمین مسابقه حاضر نشود سه برصفر بازنده است چه تیم محبوب ومردمی پرسپولیس باشد چه تیمی فرمایشی چون استقلال فرق نمیکند مقررات برای همه تیمها یکسان است اینقدربا اظهارات نسنجیده خودتان وطرفداران استقلال رافریب ندهید
  • IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
    14 1
    لطفا برو پیگیر تعویض دانشگر باش
  • IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
    11 1
    چرت نگو
    • IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
      1 3
      به شفر میگم بیادا
  • یاشاسین اردبیل RO ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
    5 1
    آقای حاجیلو! درسته دلار گرون شده ولی قیمت پماد سوختگی هنوز خیلی خیلی بالا نیست. اگر فکر میکنی گرونه دمبه گوسفند هم افاقه میکنه!
  • آبان US ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
    5 1
    اون زمانی که پرسپولیس خسته بود و با برنامه ریزی غلط و پشت سر هم داربی برگزار می شد و شما می بردید با تیم نیمه جون ما، قوانین خوب بود ولی حالا که شما ترسیدید و نیومدید و حالا رفتید ریکاوری کردید و اومدید میگید بیاید بازی، همه چیز بی ارزش شده. مگه بچه بازیه؟! کجای دنیا گفته چنین چیزی رو؟!
  • اس اس IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
    2 3
    شما هم بروید پیگیر تعویض بیرانوند باشید تا کمتر از این گلهای میل فرمایند
    • یاشاسین اردبیل IR ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
      0 0
      تو تهران سه تا از السد خوردین تو تور کی نشست؟ دروازه بان بیرانوند بود؟ خوبه پرسپولیس در قطر آبرو داری کرد.
  • IR ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
    0 0
    با زدوبند ومافیا قهرمان بشی ارزش ندارد یاشاسین تراختور

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس