کد خبر 891500
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۵
استقلال نمایه

کمیته پیشکسوتان باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه ای در خصوص رای اعلام شده از سوی کمیته استیناف، اعتراض خود را اعلام کرد.

به گزارش مشرق به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، کمیته پیشکسوتان باشگاه استقلال طی اطلاعیه ای نسبت به صدور رای سوپر جام از سوی کمیته استیناف فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد. متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

اقدام عجیب کمیته انضباطی و در ادامه کمیته استیناف فدراسیون فوتبال ایران در اعلام نتیجه سه بر صفر دیدار سوپر جام اتفاقی نیست که بتوان به سادگی از آن گذشت. علامت سوال بزرگی که وجود دارد، این است چطور سه روز قبل از برگزاری بازی، یک تیم را بازنده اعلام می کنند؟ باشگاه استقلال فقط به دنبال تغییر زمان برگزاری بازی بود و در این راستا چهار نامه به فدراسیون و سازمان لیگ ارسال کرد. 

کمیته پیشکسوتان باشگاه استقلال ضمن حمایت از صحبت های آقای امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه در خصوص رای کمیته استیناف، از ایشان می خواهد مانند روز های اخیر بر موضع بر حق باشگاه استقلال پافشاری کرده و این موضوع را به طور کامل پیگیری نماید. پیشکسوتان، همسو با هواداران باشگاه استقلال در راه احقاق حق باشگاه از هیچ تلاشی دریغ نخواهند ورزید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
    0 1
    خخخخخخ.برید از شفر بپرسید که گفته بود بازی را در آلمان انجام می دهیم
  • IR ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
    1 1
    شش تایی هاخفه
  • هادی IR ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
    0 0
    رو که نیست
  • محمد IR ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
    0 1
    ۱- استقلال روز مسابقه یا باید تو زمین بازی حاضر نمی شد و یا به فدراسیون اعلام انصراف کتبی و رسمی می کرد که هیچکدوم از این دو حالت اتفاق نیفتاده. درخواست استقلال مشخصا فقط برای تغییر زمان بازی بوده، نه لغو بازی! ۲- کاملا مشخصه که رای کمیته ی انظباطی و کمیته ی استیناف اشتباه هست و متاسفانه پشت هر دو رای اشتباه هم نفوذ و اعمال قدرت مسئولین فدراسیون فوتبال ایران قرار داره که متاسفانه بر خلاف قوانین فوتبال با زورگویی می خوان اعمال قدرت کنن و حرف اشتباه خودشون رو به کرسی بنشونن ۳- باشگاه استقلال باید از فدراسیون فوتبال ایران، کمیته ی انظباطی و کمیته ی استیناف بخاطر صدور ۳ رای اشتباه و خلاف قوانین فوتبال به فیفا شکایت کنه و این موضوع رو از طریق فیفا پیگیری کنه
  • IR ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
    1 0
    این ششتقلالی ها یه چیزیشون هست.... همش دنبال جنجال و حاشیه سازین .مثل مرد حکم رو قبول کنید .... حالا اگر بازی تو تاریخش برگزار می شد اصلاٌ تیم شما تهران بود که بخواد بازی کنه ؟ به نظر می رسه یه جوری باید افتضاح السد مثل افتضاح العین ماست مالی بشه و هواداراشون مشغول ....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس