کد خبر 891789
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۲
محسن گروسی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: تصمیم سازانی که تصمیمات کلان را برای استقلال می‌گیرند و سیاست این باشگاه را تعیین می‌کنند اراده‌ای برای بهبود اوضاع آن ندارند.

به گزارش مشرق، شرایط کنونی تیم استقلال و مشکلات خاصی که آن حادث شده، واکنش برخی از پیشکسوتان استقلال و انتقادات تند آنها را نسبت به این وضعیت در پی داشته است. پس از حسن روشن و هادی طباطبایی که به تندی از شرایط کنونی مدیریتی در این تیم انتقاد کردند، نوبت به محسن گروسی رسید تا با سخنانی بی پرده به انتقاد از شرایط آبی پوشان بپردازد. 

از کمیته انضباطی و استیناف به کجا شکایت کنیم؟
متاسفانه در این فوتبال هر فردی که قدرت دارد از آن سلیقه‌ای استفاده می‌کند. فدراسیون هرکاری دوست دارد می‌کند. کمیته انضباطی هر کاری دوست دارد می‌کند و استیناف هم همینطور. من یک سئوال دارم و آن این است که از کمیته‌های انضباطی و استیناف باید به کجا شکایت کرد؟ تصمیمی که در خصوص سوپرجام گرفته شد این صحبت مرا کاملا تایید کرد. اهدای قهرمانی سوپرجام به پرسپولیس بر اساس کدام قانون صورت گرفت؟

مدیران استقلال مردم را سر کار گذاشتند
حالا هم مدیران می‌گویند به دادگاه عالی ورزش شکایت می‌کنیم. شکایت کردن که گفتن نمی‌خواهد. اگر واقعا اراده‌ای برای شکایت هست که من بعید می‌دانم باشد، خیلی راحت و خیلی زود یک وکیل بگیرید و شکایت را به جریان بیندازید. بعید می‌دانم مدیران باشگاه توان و اراده شکایت را داشته باشند چون خواسته مقامات بالاتر از آنها قهرمانی پرسپولیس در سوپرجام بود و مدیران باشگاه هم این موضوع را درک می‌کنند. تنها برای بازی دادن افکار عمومی در رسانه‌ها می‌گویند شکایت می کنیم و از حق استقلال دفاع می‌کنیم. اتفاقی که من بعید می‌دانم بیفتد. به نظر من هواداران استقلال سوپرجام را از ذهن شان خارج کنند. مدیران استقلال هم در این زمینه ورود نمی‌کنند چون اگر بخواهند ورود کنند برکنار می‌شوند!

مدیران استقلال در ماهیت تفاوت ندارند
سالهاست که از مدیران استقلال تحرک خاصی به سود این باشگاه ندیدم. در واقع فقط ظاهر نفرات است که در سیستم مدیریت این تیم تغییر پیدا می‌کند و ماهیت آنها یکی است. اصلا برای این باشگاه مدیرانی از جنس خاص می‌خواهند تا مقابل تصمیمات مقامات بالاتر از خود نایستند. استقلال به مدیرانی نیاز دارد که وامدار مقامات بالاترشان نباشند و جرات ایستادن مقابل خیلی از اتفاقات را هم داشته باشند نه مدیرانی که هرچه بالایی‌ها بگویند آنها هم مطیع باشند.

می‌خواهند استقلال را نابود کنند
ریشه مشکلات استقلال فراتر از مدیریت باشگاه است. ریشه مشکلات در مدیریت بالاتر از باشگاه استقلال است. به نظر من افرادی هستند که اساسا با این تیم مشکل داشته و قصد دارند تیم را نابود کنند. دستهایی در کار است تا استقلال را ضعیف و نابود کند. من نمی‌دانم مشکل این افراد با استقلال چیست که به دنبال نابودی آن هستند. اما تصمیماتی که برای این تیم گرفته می‌شود نشان دهنده این واقعیت است که افرادی در ورزش ایران هستند که نمی‌خواهند موفقیت آن را ببینند.

مردم از پیشکسوتان توقع دارند
هواداران وقتی ما را می بینند گلایه می‌کنند که چرا شما پیشکسوتان به مشکلات باشگاه ورود نمی‌کنید. ما به جز مصاحبه کردن و اعتراض کردن مگر کار دیگری هم می‌توانیم بکنیم؟ ما که نه برای باشگاه تصمیم گیرنده هستیم و نه قدرت اجرایی داریم. ما تنها می‌توانیم به این ترتیب اعتراض مان را بیان کنیم. متاسفانه وقتی هم که مثلا یک نفر مثل حسن روشن اعتراض می‌کند خود همین هواداران به او حمله می‌کنند و به حاشیه سازی متهمش می‌کنند. ما بالاخره نفهمیدیم انتظار هواداران از پیشکسوتان چیست. اعتراض بکنیم یا نکنیم؟

چند سال هست که حسرت می‌خوریم
الان چندین سال هست که با تصمیمات غیر حرفه‌ای ابتدای فصل امتیازاتی از دست می‌رود که ما استقلالی ها آخر فصل حسرت آن را می‌خوریم. چند سال هست که آخر فصل می‌گوییم ای کاش چنین می‌شد و ای کاش چنان می‌شد. روندی که من امسال شاهد آن هستم همین است و مطمئن هستم که در پایان فصل هم دوباره حسرت همین روزها را خواهیم خورد. روند حرکتی و امتیاز گیری استقلال آنقدر امیدوار کننده نیست که در پایان فصل جشن قهرمانی این تیم را بگیریم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
    5 0
    درو بر شرفت باید استقلال از زیر دست وزارت و دولت خارج بشه
  • عباس فدايي مردآبادي IR ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
    0 0
    زر مفت نزن
  • علی IR ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
    0 0
    آقای گروسی عزیز، شما بدرستی نامردی مقامات بالای ورزش و تاج پرسپولیسی رو در حق استقلال بزرگ گفتید،چراکه آنان شرایط پیش فصل رو برای استقلال بحرانی میکنند تا استقلال در اوایل فصل بازنده باشند ولی رقیب امتیازات لازم را کسب کند و به قهرمانی برسد.
  • IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
    0 0
    باشگاه دولتی در فوتبال امروز در حد فحش..... است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس