کی‌روش نمایه

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: سردار آزمون یکی از بازیکنان مهم تیم ملی ایران است و مطمئن و خوش‌بینم که مشکل او به‌زودی حل می‌شود.

به گزارش مشرق، کارلوس کی‌روش در حاشیه تمرین امروز (چهارشنبه) تیم ملی فوتبال کشورمان درباره شرایط این تیم اظهار داشت: ما یک بازی با تیم ازبکستان برای آماده‌سازی خود داریم و باید با احساس مسئولیت بالا بازی کنیم و اکنون تمرکز خود را روی این بازی گذاشته‌ایم. همان‌طور که بیشتر بازیکنان در این اردو حاضرند،‌ تلاش می‌کنیم با ۲۵ بازیکن به ازبکستان برویم و بازی خوبی انجام دهیم. اسکلت اصلی تیم هم‌اکنون در اردو حاضر است و سعی می‌کنیم از بازیکنان دیگر هم بهره ببریم. بیرون کار هم کارهای پشتیبانی کم کم جلو می‌رود و امیدوارم شرایط بهتر شود.

مطمئن و خوش‌بینم که مشکل سردار آزمون به‌زودی حل می‌شود
وی در این مورد که برخی پاسخ‌هایش، از جمله در مورد دعوت دوباره از سردار آزمون قانع‌کننده نبوده است، گفت: چه کسی هنوز قانع نشده است؟ همان‌طور که در برنامه ۹۰ گفتم، از این بابت نگرانی ندارم و کارم را انجام می‌دهم. البته هنوز کاری که می‌خواستم راجع به خودم (قرارداد کی‌روش) قطعیت نیافته است. در خصوص سردار (آزمون) کارها را انجام می‌دهیم و مشکلی از این بابت پیش نمی‌آید. او یکی از بازیکنان مهم تیم ملی ایران است و مطمئن و خوش‌بینم که مشکل او به‌زودی حل می‌شود.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان درپاسخ به خبرنگار، درباره پیشنهاد یک شرکت خارجی برای فراهم کردن دیدار دوستانه تیم ملی ایران مقابل آرژانتین و کلمبیا و پرداخت هزینه‌های این مسابقه توسط این شرکت تصریح کرد: چه کسی این را گفته است؟ نامه آن را دارید؟

برای بازی مقابل آرژانتین و کلمبیا راضی‌ام از اینجا تا دبی روی زانوهایم راه بروم
پس از اینکه خبرنگاران گفتند که اسدی (رئیس دپارتمان بین‌الملل فدراسیون فوتبال) این موضوع را تأیید کرده است، کی‌روش پاسخ داد: اصلاً از این موضوع هیچ اطلاعی ندارم. اگر چنین چیزی باشد، واقعاً معجزه است! برای این کار و اگر چنین چیزی باشد، راضی هستم که از اینجا تا دبی روی زانوهایم راه بروم. پس از این همه مشکلات در راه آماده‌سازی و بازی‌های تدارکاتی، عجیب است که چنین چیزی را باور کنیم.

مشکل بالا رفتن قیمت دلار را تاج باید برطرف کند و بالا رفتن رونالدو را ما
وی در پاسخ به پرسش خبرنگاری در مورد عدم در نظر گرفتن ارز دولتی برای فدراسیون فوتبال در فراهم کردن ارز مورد نیاز و احتمال استعفای تاج تصریح کرد: همه می‌دانیم که مشکلات وجود دارد. همه باید مثبت نگاه کنیم و امیدوار به حل این مشکلات باشیم تا بتوانیم در جام ملت‌های آسیا، نتایج خوبی کسب کنیم. وقتی قیمت دلار بالا می‌رود، تاج باید این مشکلات را حل کند، اما وقتی کریستیانو رونالدو بالا می‌رود، این موضوع فنی است و ما باید آن را حل کنیم.

بازیکنی که خوب بازی کند، باید در تیم ملی حاضر شود
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در پاسخ به این پرسش که آیا غیبت آزمون با هماهنگی او بوده است یا خیر، خاطرنشان کرد: همان‌طور که در برنامه ۹۰ گفتم، موضوع را حل می‌کنیم. این مسئله جدی است و تا زمانی که من در تیم ملی باشم، فرقی نمی‌کند که بازیکن از شمال، جنوب، شرق یا غرب باشد. بازیکنی که خوب بازی کند، باید در تیم ملی حاضر شود.

روی تله‌ها و شایعات نروید چون به تیم ملی ضربه می‌زند
کی‌روش در پایان گفت: آخرین موضوع صحبت‌هایم به حسینی (مدیر رسانه‌ای جدید تیم ملی) برمی‌گردد. محسن (محسن معتمدکیا، مدیر رسانه‌ای پیشین تیم ملی) به دلایل شخصی از جمع ما جدا شد و ما از او تشکر می‌کنیم. از همه شما خواهش می‌کنم هر شک و تردیدی که نسبت به تیم ملی دارید، از مدیر رسانه‌ای تیم ملی پیگیری کنید، چون ما یک دپارتمان داریم و خبرها را به صورت مستقیم دریافت می‌کنیم. روی تله‌ها و شایعات نروید،‌ چون به تیم ملی ضربه می‌زند. همه باید تلاش کنیم تا جام ملت‌های آسیا روی یک روند باشیم و مواظب باشید برخی‌ها از شما استفاده نکنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس