کد خبر 890859
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۶
فوتبال

در تمرین بعدازظهر تیم ملی فوتبال سه بازیکن غایب بودند.

به گزارش مشرق، تمرین تیم ملی فوتبال ایران با ۲۳ بازیکن در ورزشگاه آزادی از ساعت ۱۷:۳۰ برگزار شد.

* اتوبوس تیم ملی ساعت ۱۷ به سمت زمین اصلی ورزشگاه آزادی حرکت کرد.

* در تمرین امروز علیرضا جهانبخش و امیر عابدزاده حاضر شدند.

* همچنان محمدرضا خانزاده به دلیل مصدومیت جداگانه در ساختمان پک تمرینات خود را پیگیری می‌کند. 

* سامان قدوس، سردار آزمون و کاوه رضایی همچنان در تمرینات غایب هستند و قرار است ظرف روزهای آینده به جمع ملی‌پوشان اضافه شوند. 

* ملی‌پوشان ابتدا مشغول روپایی زدن بودند و بعد از اینکه بدن‌های خود را گرم کردند به گوشه زمین آمدند و مشغول تمرین آقاوسط شدند.

* علی کریمی ملی‌پوش تیم فوتبال استقلال که در تمرینات استقلال به دلیل مصدومیت حاضر نبود پا به پای ملی‌پوشان تمرین می‌کند و مصدومیت او تقریباً برطرف شده است و پا به پای ملی‌پوشان سرحال تمرین می‌کند. روزبه چشمی مدافع تیم ملی هم زیرنظر مربی تیم ملی ایران جداگانه مشغول حرکات کششی است. 

* امیر عابدزاده و علیرضا جهانبخش با توجه به اینکه امروز به اردوی تیم ملی اضافه شده است به صورت جداگانه تمرینات خود را پیگیری می‌کردند. علیرضا جهانبخش به صورت اختصاصی کنار زمین به دویدن پرداخت و امیر عابدزاده از ابتدا با مربی دروازه‌بان تیم ملی تمرین کرد. 

* ملی‌پوشان بعد از انجام تمرین آقاوسط به گوشه دیگر از قسمت زمین رفتند و  حرکات‌های مارپیچ و استارت‌های سری را تمرین کردند. کارلوس کی‌روش دستور داد بازیکنان به دو تیم تقسیم شوند تا فوتبال درون تیمی را انجام بدهند. ملی‌پوشان به دو گروه کاور طوسی‌رنگ و لباس آبی و سرمه‌ای تقسیم شدند.

* در یک تیم بازیکنانی همچون علیرضا بیرانوند، میلاد محمدی، مجید حسینی، پورعلی‌گنجی، صادق محرمی، مهدی ترابی، امید ابراهیمی، اشکان دژاگه، علی قلی‌زاده و مهدی طارمی قرار گرفتند.

* در تیم دوم امیر عابدزاده، وریا غفوری، احسان حاج‌صفی، علی کریمی، آرمین سهرابیان، سعید عزت‌اللهی، کریم انصاری‌فرد، رامین رضاییان و پژمان منتظری قرار داشتند.

* مسعود شجاعی به عنوان بازی‌ساز در دو تیم حضور داشت و با کاور نارنجی رنگ در کارهای هجومی به تیم‌ها کمک می‌کرد.

* کارلوس کی‌روش و همچنین دستیاران او کاملاً به دقت عملکرد بازیکنان را زیرنظر داشتند و با جدیت کامل تمرینات را ارزیابی کردند.

* علیرضا جهانبخش و روزبه چشمی در گوشه‌ای از زمین با توجه به اینکه اختصاصی تمرین می‌کردند چند دقیقه‌ای گفت‌وگو می‌کردند و حتی تمرین ملی‌پوشان را هم مشاهده کردند.

* سیدحسین حسینی دروازه‌بان تیم ملی هم با امیر عابدزاده تعویض شد و به صورت اختصاصی زیرنظر مربی دروازه‌بانان کارهای کششی را انجام می‌داد. 

* با توجه به اعلام قبلی، خبرنگاران می‌توانند تا پایان تمرین تیم ملی حضور داشته باشند و گزارش و عکس‌های خبری تهیه کنند.

* بازیکنان تیم ملی ایران بعد از یک نیمه بازی کردن با اعلام سوت کروز دستیار کی‌روش به استراحت پرداختند تا بعد از نوشیدن آب دوباره تمرینات خود را پیگیری کنند.

* ساکت دبیر کل فدراسیون فوتبال هم در تمرینات امروز حاضر شد و با کی‌روش و کادر فنی خوش و بش کرد تا نظاره‌گر تمرینات ملی‌پوشان باشد.

* بعد از اینکه بازیکنان استراحت کردند زمین را عوض کردند تا نیمه دوم فوتبال درون تیم برگزار شود.

* در نیمه دوم کاور بین اشکان دژاگه و مسعود شجاعی تغییر کرد و در این نیمه اشکان دژاگه کاور نارنجی‌رنگ را بر تن کرد. 

* کروز دستیار کی‌روش نکات تاکتیکی را به بعضی از بازیکنان گوشزد کرد حتی در این زمان با پژمان منتظری چند دقیقه‌ای صحبت کرد تا نکاتی را به او گوشزد کند. 

* در نیمه دوم علیرضا بیرانوند و سیدحسین حسینی جای خود را عوض کردند تا بیرانوند به صورت اختصاصی به حرکات کششی مشغول شود.

* در این لحظه که چند دقیقه‌ای بازیکنان به استراحت پرداختند کروز به سمت سیدحسین حسینی شوت می‌زد تا او واکنش نشان دهد، در همین بین وریا غفوری و علیرضا بیرانوند از راه دور به سمت هم شوت می‌زدند تا دقت ضربه توپ به سمت هدف را به رخ هم بکشند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۵
    0 0
    عالی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس