کد خبر 890330
تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷
مسعود شجاعی

مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی، می‌گوید این اولین بار نیست که پیامکی به تیم ملی دعوت می‌شود.

به گزارش مشرق، یکی از سوژه‌های مهم فوتبال ایران در روز یک‌شنبه پیامک به بازیکنان دعوت شده تیم ملی بود. خیلی زود این خبر سوژه فوتبال ایران شد و بعضی از کارشناسان هم در این زمینه موضع‌گیری کردند.

مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی، اما می‌گوید این اولین بار نیست که چنین اتفاقی می‌افتاد.

در واقع مسعود چنین خبری را تأیید هم می‌کند: «قبلاً هم این اتفاق افتاده است که از طریق پیامک یا رسانه‌ها، بازیکنان دعوت شده‌اند.»

مسئولان تیم ملی می‌گویند، چون صبح یک‌شنبه هنوز حضور کارلوس در تیم ملی قطعی نشده بود، طبیعتاً باید بازیکنان را در جریان می‌گذاشتند که در لیست هستند و مبادا تهران را ترک کنند. مسعود بعد از تأیید این ماجرا، درباره شروع تمرینات تیم ملی هم می‌گوید: «طبیعی است که برای فیفادی پیش رو باید از این موقع تمرینات را شروع می‌کردیم، اما با این وجود زمان را از دست داده‌ایم. باید با بازی‌های تدارکاتی این وقفه را جبران کنیم. قطعاً تیم‌های دیگر با تدارکات بیشتری در جام ملت‌ها شرکت می‌کنند. دیگر وقت آن نیست که اتفاق بدی بیفتد و در جام ملت‌ها غصه بخوریم و بگوییم چرا این بازی این‌جوری شد، آن بازی فلان. با تدابیر کادر فنی، امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم. الان وقت موفقیت تیم ملی است.»

مسعود درباره بالا رفتن توقعات می‌گوید: «اتفاقاً این موضوع انگیزه بازیکنان و کادر فنی را بیشتر می‌کند تا تیم به موفقیت برسد. ما باید ببینیم چه چیزی داریم و چه می‌خواهیم. اگر توقع بالا و به‌جا باشد، خوب است.»

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۳
    0 2
    اینم مگه دعوت شده ؟؟ عجب گیری افتادیم ای خدااا از دست این

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس