حیران (2).jpg

پیشروی گام به گام نیروهای یمنی در حومه جنوبی گذرگاه « طوال» با پشتیبانی یگان موشکی ادامه دارد و ایستگاه ها و خطوط دفاعی نیروهای شورشی یکی پس از دیگری سقوط می کند.

به گزارش مشرق، شمال غرب یمن همچنان شاهد عملیات گسترده نیروهای ارتش و رزمندگان انصارالله برای باز پس گیری گذرگاه «الطوال» در شمال استان حجه و مرزهای مشترک با عربستان است.

براساس آخرین اطلاعات به دست آمده، پیشروی گام به گام نیروهای یمنی در حومه جنوبی گذرگاه «طوال» با پشتیبانی یگان موشکی ادامه دارد و ایستگاه ها و خطوط دفاعی نیروهای شورشی یکی پس از دیگری سقوط می کند.

یک منبع میدانی در گفت وگو با مشرق به جزئیات درگیری ها در این محور اشاره کرد و گفت: پس از ناتوانی یگان های زمینی نیروهای شورشی، جنگنده های ائتلاف برای متوقف کردن پیشروی نیروهای یمنی در حومه جنوبی گذرگاه «طوال» وارد میدان شده اند.

از محور شمال غرب استان حجه خبر می رسد، نیروهای ارتش و رزمندگان انصارالله با حملات گسترده  و کمین های دقیق موفق شدند نیروهای شورشی را در بخش مرکزی منطقه «حیران» زمین گیر کنند.

به گزارش مشرق، با حملات سنگین یگان موشکی نیروهای یمنی در محور غربی منطقه «حیران»، مسیر کمک رسانی نیروهای شورشی از سمت صحرای «میدی» تا حدود زیادی قطع شده است.

خبرها از جنوب غرب بخش «حرض»   در شمال غرب استان حجه حاکیست، درگیری های سنگین همچنان ادامه دارد اما نیروهای یمنی تاکنون توانسته اند تمامی حملات نیروهای شورشی را در این محور دفع کنند.

ائتلاف غربی - عربی - صهیونیستی با کمک نیروهای شورشی در تلاش است مناطق شمال غرب و شمال استان حجه را به طور کامل اشغال و به استان صعده (مهم ترین پایگاه انصارالله) نفوذ کند.

به گفته منابع میدانی، در جریان درگیری های یک ماه گذشته در محورهای شمال و شمال غرب استان الحجه، ۱۷۵ تن از نیروهای شورشی به هلاکت رسیدند و صدها تن دیگر هم زخمی شده اند.

از جنوب استان جیزان عربستان خبر می رسد، نیروهای ویژه یمنی موفق شدند گروهی از نظامیان مزدور سودانی را در پایگاه های نظامی سعودی شناسایی کنند و اطلاعات لازم را در اختیار یگان های پهپادی قرار دهند.

به گزارش مشرق، پهپادهای انصارالله پس از دریافت اطلاعات به سرعت به پرواز درآمدند و با شلیک چند موشک، تجمع نظامیان سودانی را در پایگاه های نظامی استان جیزان در جنوب عربستان هدف قرار دادند.

براساس اطلاعات به دست آمده، حدود ۳۵ تن از نظامیان مزدور سودانی در جریان این حملات کشته و دهها تن دیگر زخمی شدند؛ پهپادهای انصارالله در این حملات چند انبار سلاح را منهدم و خسارت های زیادی به پایگاه های عربستان وارد آوردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۳:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۵
    40 5
    اگربرای وطنت باعملیاتهای شهادت طلبانه درهای جهنم رابه روی دشمن بازنکنیم شایدعمری افسوس کم باشد باید دشت ودمن وکوه وآسمان را آتشین کرد باید کشت ای یمن خدایاریت کند ای مظلوم خدا نصروپیروزی را نصیبت کند اگر میتوانستم باجوانانی ازایران به یاریت میشتافتم اگرمیتوانستم ازعراق ویمن وافغانستان وکشمیروهرجایی شیعه ایی وجودداشت خبرشان میکردم واگرمیتوانستیم شناکنان به سمتت میامدیم . منتظرماباش ماراهی پیدامیکنیم اماتودعاکن ماشایسته شهدات وجنگیدن درکنارتان باشم . توامام زمان راداری تو اماانس و جان تاانتقامت رانگیرد به جایی دیگرنمیپردازد . بزودی توبه یاری ایران میایی واین یعنی تویاری شده ای وبسوی ماپرمیگشایی .
  • IR ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۵
    6 50
    شما چرا از اختلاف افکنی بین شیعه و سنی خوشحال هستید
  • IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۵
    39 11
    بسه دیگه دخالت بزارید عربستان با خیال راحت به ایران حمله کنه و ترسی از یمنی های حامی ایران نداشته باشه
    • IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۵
      23 4
      عمویی اول صبحی چی مصرف کردی نکنه تو صف خرید پرایدی؟
  • IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۵
    22 5
    مشرق دستت درد نکنه روی نقشه پرچم برادر انصار الله رو اضافه کردی
  • IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۵
    29 4
    علاج کار شورشیان فقط موشکه
  • IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۵
    26 11
    الله اکبر الله اکبر وار تمام شد الله اکبر
  • IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۵
    36 7
    نیروی ویژه و نامتقارن دریایی انصارالله استارتش خورده و کمی کیفی در حال پیشرفته همچنین موشکی پهبادی ، ارتجاع عربی عبری غربی خائنین و سلفی تکفیری ها نهایتا تا 9ماه دیگه برای تصرف صعده تا صنعا تا حدیده تا تعز فرصت دارند خودشونم می دونن برای همین عجله دارند نیروهای اماراتی عربستانی و مستشاران انگلیسی فرانسوی و آمریکایی عقب تر هستند سودانی ها خائنین و سلفی تکفیری ها را به عنوان دیوار گوشتی دم توپ جلو فرستادند عقب نشینی هم بکنند جنگنده های اسرائیلی عربستانی اماراتی می زنند صدای شیوخ خائنین هم کم کم درآمده که چرا جوانان ما دسته دسته عمودی می رن دسته دسته افقی برمی گردن هر چی بگذره احتمال جدا شدنشان از ارتجاع عرب بیشتر می شه بحث زمانه .
  • محمد IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۶
    0 0
    الیس الصبح بقریب

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس