کد خبر 890201
تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۰
نتانیاهو و بن سلمان

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز دوشنبه نزدیکی بی‌سابقه روابط این رژیم با کشورهای عربی را نفعی دانست که از توافق هسته‌ای ایران عاید رژیم صهیونیستی شده است.

به گزارش مشرق، «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز دوشنبه تصریح کرد که نزدیکی این رژیم به جهان عرب، نفعی بود که از «توافق بد هسته‌ای» جامعه بین‌المللی با ایران، عاید اسرائیل شد. 

به نوشته روزنامه تایمز اسرائیل، نتانیاهو که در وزارت خارجه رژیم صهیونیستی صحبت می‌کرد گفت: «توافق هسته‌ای با ایران، از هر لحاظ توافق بدی بود، غیر از یک جهت و آن اینکه ما را به نحوی که در گذشته سابقه نداشته به جهان عرب نزدیک کرد.»

طبق نوشته این روزنامه، نتانیاهو همچنین تصریح کرد نوعی «نرمال‌سازی تدریجی روابط»  بین رژیم صهیونیستی و کشورهای جهان عرب در جریان است. 

نتانیاهو گفت: «نرمال‌سازی تدریجی با کشورهای پیشرو در جهان عرب در جریان است که این منادی گشایشی نوین به روی صلح است.»

سایت افشاگر ویکی‌لیکس چندی پیش فاش کرد رژیم صهیونیستی و کشورهای عربی رایزنی‌های مخفیانه و مستمر را  در زمینه‌های مختلف آغاز کرده‌اند.  

اسناد ویکی‌لیکس نشان می‌دهند شرکت‌های صهیونیستی به کشورهای عرب حوزه خلیج فارس مشاوره امنیتی داده‌اند و در آموزش نیرهای ویژه به آنها کمک کرده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۳
    0 1
    گزارشی خوب و البته دردمندانه. از این جهت که بسیاری از ایرانیان هم تحت تاثیر چهل رسانه دروغپردازی و پروپاگاندای غرب ( با اشتباهات مدیران داخلی البته توامان ) چه اوایل با تلوزیرون های فارسی مبتذل چه بعد ها شبکه های اجتماعی قدرتمندی چون فیس بوک و توئیتر و حالا تلگرام و چه شبکه های مدرن تری چون بی بی سی فارسی تحت تاثیر همین القائات هستند که کشور شما کشوری است که ما به خاطر حقوق بشر متعرضشیم ( جون عمشون نه به خاطر منافع ملی آمریکا و اسراییل که خوبه ترامپ و رفقا جدیدا به این هم کلاما با افتخار اشاره میکنند ) نه به خاطر آخرین کشوری که در مقابل امپراطوری ایالات متحده سر خم نکرده. حالا ایرانی ها هم فکر می کنند همه مشکلات داخلی است و تحریم های کمرشکن و توئیتربازهای ساکن ریاض ( آمار توئیتر سلبریتی ها و افراد پربازدید را چک کنید ) و اروپای شرقی مقر منافقین که عملیات روانی هماهنگی را اجرا میکنند همه بی تقصیرند و محض رضای خدا میلیون ها دلار بودجه خرج میکنند که عربستان دلش برای ایران سوخته یا مریم رجوی عاشق دموکراسیه!! حالا براندازها دانسته و برخی داخلی ها نادانسته به سرعت به سمت لیبی و سوریه سازی این کشور عزیز هستند. فارها و مدیران نابلد هم کاتالیزور این فرآیند هر چند سرزمینی که خون شهدا روش ریخته همینطور آسان هم طعمه این کفتاران نمیشه. حالا مقیمان مزدور و سعودی ها و اسراییلیان فارسی اموخته به همراه خیلی کینه توزان کم سن و سال میتونند هر چه قدر دوست دارند به این نظر منفی بدند.
  • عبدالله IR ۰۶:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۴
    0 0
    بسم الله الرحمن الرحیم ؛ نزدیکی شما با این سران به خاطر کفری است که دارید. الکفر ملة واحدة

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس