میری رِگِو

در سایه تلاش‌های امارات برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، وزیر فرهنگ و ورزش این رژیم اعلام کرد که تیم جودوی اسرائیل به زودی برای شرکت در مسابقات بین‌المللی به ابوظبی می‌رود.

به گزارش مشرق، «میری رِگِو» وزیر فرهنگ و ورزش رژیم صهیونیستی امروز سه‌شنبه اعلام کرد که مسئولان امارات به طور رسمی با مشارکت تیم جودوی این رژیم در مسابقات بین‌المللی در این کشور موافقت کردند.

رگو افزود که «تیم اسرائیلی بزودی در ابوظبی بازی کرده و پیروز خواهد شد، پرچم اسرائیل بالا برده می‌شود و سرود ملی آن پخش خواهد شد.»

شبکه الجزیره با اعلام این خبر افزود که اگرچه امارات روابط رسمی با رژیم صهیونیستی ندارد اما در تلاش برای عادی‌سازی این روابط از دریچه ورزش و همکاری امنیتی است.

چند روز پیش نیز تیم والیبال زنان امارات در مسابقات قهرمانی اروپا با تیم زنان رژیم صهیونیستی به رقابت پرداخت و پیش از آن نیز تل‌آویو میزبان دوچرخه‌سوارانی از امارات و بحرین بود.

بر اساس گزارش‌های رسانه‌ها، اخیرا همکاری امنیتی بین امارات و رژیم صهیونیستی نیز گسترش یافته است و در همین ارتباط روزنامه چند روز پیش روزنامه «نیویورک تایمز» در خبری فاش کرد که امارات از بیش از یک سال قبل از برنامه‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی برای نفوذ به تلفن همراه برخی حاکمان عربی از جمله «تمیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر استفاده کرده است. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس