کد خبر 889687
تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸
علی دایی

به نامه‌هایی که علی دایی و وکلایش به باشگاه پرسپولیس ارسال کردند نه تنها رسیدگی نشد بلکه در زمان مدیریت قبل این باشگاه برخی از نامه‌ها در دبیرخانه این باشگاه هم ثبت نشد.

به گزارش مشرق، موضوع شکایت علی دایی از باشگاه پرسپولیس به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش از سوی این باشگاه، حالا سرخپوشان را در شرایط سختی قرار داده به طوری که حتی احتمال دارد این باشگاه به دلیل این شکایات از لیگ قهرمان آسیا کنار گذاشته شود. 

از طرف دیگر، علی دایی و وکلایش چندین و چند نامه به این باشگاه ارسال کردند که در این نامه‌ها خواستار مصالحه شده بودند، اما این اتفاق رخ نداد تا حالا کار به مراجع قانونی کشیده شود.

در نامه‌هایی که در زیر مشاهده می‌کنید حتی علی دایی با دستخط خودش نامه‌ای خطاب به مدیران وقت این باشگاه در سال ۹۵ نوشته بود که این کار در عرف اداری به معنای صمیمیت محسوب می‌شود، هر چند که در همین شرایط باز هم باشگاه پرسپولیس حاضر به کنار آمدن با دایی نشد و حالا باید منتظر روزهای بعد ماند. 

علی دایی در تاریخ ۲۸ تیرماه سال ۹۵ نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس ارسال کرد، اما توجهی به آن نشد و حتی در زمان مدیریت علی‌اکبر طاهری در این باشگاه، برخی از نامه‌ها ثبت دبیرخانه هم نشد تا این مسائل دایی را مصرّتر از همیشه کند، تا از راه قانونی بتواند به مطالباتش برسد. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس