کد خبر 889130
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۰
تظاهرات خونین بازگشت در نوار غزه

هیئت ملی راهپیمایی بازگشت و شکستن محاصره با اشاره به توطئه آمریکایی صهیونیستی علیه مسئله فلسطین، راهپیمایی بازگشت هفته آینده را تاکید بر بازگشت مردم فلسطین به مناطق اشغالی ۱۹۴۸ اعلام کرد.

به گزارش مشرق، هیئت ملی راهپیمایی بازگشت و شکستن محاصره خواستار مشارکت گسترده مردم غزه در راهپیمایی جمعه آینده با عنوان «بر خلاف میل و خواسته‌ات ای  ترامپ ما برمی‌گردیم»،‌ شده است.

در بیانیه این هیئت پس از پایان راهپیمایی امروز جمعه که نام آن«راهپیمایی‌های ما ادامه می‌یابد»،‌تاکید شده است راهپیمایی‌های بازگشت ادامه خواهد یافت و ما با شایه‌پراکنی از سوی هر طرفی برای منحرف کردن افکارعمومی مخالفیم.

در این بیانیه آمده است توطئه‌ها و اقدامات صهیونیست‌ها در صخره ایستادگی ملت ما درهم خواهد شکست و ما از مصر می‌خواهیم تدابیر بیشتری برای کاهش رنج مردم غزه اتخاذ کند.

این بیانیه تاکید کرده است توطئه آمریکایی صهیونیستی که حقوق آوارگان را هدف قرار داده برای از بین بردن حقوق مشروع ما و در راس آن حق بازگشت تلاش می‌کند.

در جریان راهپیمایی امروز جمعه،‌دست‌کم 240 فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست زخمی شدند.

از سوی  دیگر خالد البطش از رهبران جنبش جهاد اسلامی و عضو هیئت ملی راهپیمایی بازگشت و شکستن محاصره تاکید کرد راهپیمایی‌های بازگشت تا شکستن محاصره نوار غزه ادامه خواهد یافت.

بر اساس گزارش پایگاه خبری شهاب، البطش در سخنانی در چادر بازگشت در شرق غزه تصریح کرد ما به راهپیمایی‌های خود ادامه می‌دهیم و هیچ وعده وسوسه‌انگیز ما را از این راه بازنخواهد داشت و امیدواریم که راهپیمایی‌ها به کرانه باختری و به سمت ایست‌های بازرسی اشغالگران کشیده شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس