کد خبر 889063
تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲
کریم انصاری فرد

در آخرین ساعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا احتمال جدایی کریم انصاریفرد بیش از گذشته افزایش یافته است و باید منتظر چهارمین تیم اروپایی آقای گل سابق ایران بود.

به گزارش مشرق، کریم انصاری فرد که بعد از خروج از فوتبال ایران و جستجوی سرنوشت جدیدش در فوتبال اروپا، ابتدا راهی لیگ اسپانیا شد تا در تیم اوساسونا و در کنار جواد نکونام اولین تجربه خود را دنبال کند، اکنون در آستانه چهارمین انتقال اروپایی خود قرار دارد.


مهاجم گلزن تیم ملی ایران در جام جهانی روسیه که در فصل گذشته در ترکیب تیم المپیاکوس در یکقدمی دستیابی به عنوان آقای گلی قرار داشت، با توجه به سیاست های جدید و البته عجیب مدیران این باشگاه یونانی در فصل جدید شرایط مناسبی نداشته است. اتفاقی که با نیمکت نشینی مداومش اکنون او را در آستانه تصمیمی جدید برای جدایی از المپیاکوس قرار داده است. 


انصاری فرد که بعد از جدایی از اوساسونا و در تصمیمی کاملا حرفه‌ای برای تمدید حضورش در فوتبال اروپا تجربه حضور در یونان و تیم پانیونیوس را با موفقیت بزرگی پشت سر گذاشت تا تیم المپیاکوس را به عنوان یکی از مطرح‌ترین تیم‌های این کشور خواهان خود ببیند، بعد از تداوم نیمکت نشینی قصد جدایی از جمع سرخ و سفیدها را دارد و بشیکتاش نزدیک‌ترین مقصد او محسوب می‌شود. 


این در حالی است که از ابتدای تابستان تیم‌هایی از بلژیک و آلمان نیز به عنوان مشتری این مهاجم ایرانی نیز مطرح بودند. اکنون در آخرین ساعات نقل و انتقالات تابستانی بار دیگر از تیم بشیکتاش به عنوان گزینه اصلی جذب این مهاجم نام برده می‌شود و باید در انتظار این انتقال جذاب ماند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس