کد خبر 889036
تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶
سیدی

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی، گفت: اگر این اتفاقات به خاطر سلیقه مربی بود، همان ابتدا اعلام می‌کرد من را نمی‌خواهد. خودش بارها با من تماس گرفت و به مسئولان اعلام کرد که من را جذب کنند.

به گزارش مشرق، یوسف سیدی در مورد این وضعیت او با تراکتورسازی به کجا انجامید، گفت: دیگر بازیکن تراکتورسازی نیستم و به امید خدا شنبه یا یکشنبه با تراکتورسازی فسخ می‌کنم و به تیم دیگری خواهم رفت.

وی در مورد اینکه آیا قرار است راهی ماشین سازی شود، تصریح کرد: خیر. این مسئله که مطرح شده بود را تکذیب کردم و قرار نیست به ماشین سازی بروم.

هافبک تراکتورسازی در مورد اینکه در دو مسابقه به صورت ثابت به میدان رفت اما به یکباره بحث جدایی او مطرح شد، عنوان کرد: در دو بازی به صورت ثابت بازی کردم و نمی‌دانم یک مرتبه چه اتفاقی افتاد. در کل صلاح سرمربی تیم اینطور بود. اهل حاشیه نیستم. نمی‌دانم چرا یک مرتبه این اتفاق افتاد.

وی در مورد اینکه آیا به خاطر سلیقه مربی کارش به تراکتورسازی به جدایی انجامید، اظهار داشت: اگر سلیقه مربی بود همان اول اعلام می‌کرد من را نمی‌خواهد. خودش بارها با من تماس گرفت و به مسئولان اعلام کرد که من را جذب کنند اما یک مرتبه چه شد که بعد از دو بازی که به صورت ثابت به میدان رفتم در در لیست 18 نفره قرار نگرفتم. چرا یک مرتبه این اتفاق می‌افتد؟

سیدی در پاسخ به این سوال که او با تراکتورسازی در اردوی ترکیه حضور یافت و بعد از این اردو چند نفر از تیم جدا شدند اما او جزو نفرات مدنظر کادرفنی بود، گفت: بله صد در صد همین طور است. من در گسترش فولاد بودم که به من زنگ زدند و گفتند به اینجا بیایید. در ترکیه هم خیلی خوب کار کردم و در ادامه هم ثابت بازی کردم. بازیکنی نیستم که ذخیره باشم. اگر کسی قوی‌تر و بهتر باشد حرفی نیست اما شرایطم را که می‌بینیم الان نباید اینطور باشد.

وی در مورد اینکه آیا احتمال دارد این تصمیم خارج از مسائل فنی و تصمیم کادرفنی بوده باشد، گفت: این مسئله را دیگر من نمی‌توانم بگویم. شاید خیلی حرف‌ها و مسائل باشد اما من این مسئله را به خدا واگذار می‌کنم و فقط فوتبال خودم را بازی می‌کنم. هر کسی من را می‌شناسد می‌داند که در  هر تیم و پیراهنی باشم با غیرت فوتبال بازی می‌کنم. من از استقلال هم پیشنهاد داشتم اما در نهایت به تراکتورسازی آمدم. چند پیشنهاد خوب داخلی و خارجی دارم که با مشورت با مدیر برنامه‌ام به زودی تصمیم خوبی می‌گیرم.

هافبک تراکتورسازی در مورد اینکه آیا از مسئولان و کادر فنی این باشگاه ناراحت است، گفت: ناراحتی ندارم اما برای تراکتورسازی آرزوی موفقیت می‌کنم. امیدوارم این تیم نتیجه خوبی بگیرد. چه من باشم و چه نه برای هواداران این تیم آرزوی موفقیت دارم و بابت حمایت‌هایشان دست همه را می‌بوسم. ناراحتی هم از کسی ندارم. خدا بزرگ است و خدا جواب‌شان را می‌دهد. از لحاظ فنی و اخلاقی هیچ مشکلی نداشتم ولی یک مرتبه من را کنار گذاشتند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس