کد خبر 888961
تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۶
جان توشاک

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: تراکتور امروز حس جاه‌طلبی را نداشت،‌ در هر رشته ورزشی وقتی حریف زمین‌ می‌خورد باید کارش را تمام کرد و اجازه ندهیم بلند شود.

به گزارش مشرق، جان توشاک، بعد از پیروزی تراکتورسازی مقابل ماشین‌سازی تبریز در هفته ششم لیگ برتر فوتبال گفت: در بازی امروز موقعیت های زیادی را روی دروازه حریف ایجاد کردیم. نیمه اول صفر صفر تمام شد، اما باید حداقل ۲ بر هیچ یا ۳ بر صفر می بردیم.

وی ادامه داد: اما زمانی که ۲ بر صفر جلو افتادیم در دقایق پایانی به حریف گل را تقدیم کردیم و اگر بازی ۵ دقیقه دیگر ادامه پیدا می‌کرد شاید بازی را نمی‌بردیم که برای من نا امید کننده است وضعف تیم را نشان می‌دهد.


سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تصریح کرد: تراکتور امروز حس جاه‌طلبی را نداشت،‌ در هر رشته ورزشی وقتی حریف زمین‌ می‌خورد باید کارش را تمام کرد و اجازه ندهیم بلند شود ما این کار را انجام ندادیم شاید اگر بازی 5 دقیقه دیگر ادامه پیدا می‌کرد نمی‌بردیم. در مجموع از این نتیجه خوشحال نیستم. 
 

توشاک در پاسخ به این سوال که دیروز گفتید نیازی به تغییر بازیکنان نیست و آیا همچنان به این موضوع اعتقاد دارید گفت: خیر از بازیکنانم راضی هستم. 

وی ادامه داد: هنوز نیازمند زمان هستیم مانند آنچه که همیشه می‌گویم. به اردو رفتیم و برگشتیم. هفت بازیکن جدید و دو بازیکنی که در جام جهانی حضور داشتند به ما اضافه شدند و هنوز صددرصد آمادگی نداریم ، دو ماه خیلی سخت کار کردیم و حالا زمان آن است که 3-2 روز به بچه‌ها استراحت بدهیم چون آخر هفته بازی نداریم یک هفته استراحت خواهیم داشت. 

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی افزود: فعلا می‌خواهم به بازیکنان استراحت بدهم به نظرم مشکلی که امروز داشتیم مشکل ذهنی بود. تیم حریف امروز خیلی خوب کار کرد اما ما موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم. نیمه اول زمانی که صفر بر صفر بودیم به روندمان ادامه دادیم و فشار را حفظ کردیم و به گل رسیدیم. وقتی شاهد چنین دربی‌هایی مانند لیورپول و منچستر یا رئال و ائلتیکو مادلید هستیم مسابقه سخت خواهد بود و جدول لیگ معیار خوبی برای ارزیابی تیم‌ها نیست. 

توشاک در پاسخ به این سوال که سوگیتا یک ستاره است اما در بازی‌های اخیر به عنوان جانشین از او استفاده می‌شود که آیا این موضوع به دلیل عدم آمادگی او برای بازی 90 دقیقه‌ای است گفت: فوتبال یک بازی یازده به یازده نیست بلکه یک مسابقه چهارده نفره به چهارده نفره است خیلی مواقع 30 دقیقه اخر بازی خیلی مهمتر از 30 دقیقه اول بازی است. مشکلی که سوگیتا داشت مشکل ویزا بود. او سفری طولانی به استانبول داشت و همانطور که دیدید مسابقه قبل بازی خوبی به نمایش گذاشت و آنچه می‌خواستیم اجرا کرد. امروز هم در دقایقی که به زمین آمد می‌توانست گلزنی کند و شانس داشت. اما همانطور که می‌دانید فوتبال تقابل چهارده نفر در 90 دقیقه است و هنوز صبحت کردن در این باره زود است. 

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی درخصوص اینکه به نظر می‌رسد جناح چپ و راست تراکتورسازی از تعادل لازم برخوردار نیست و بالانس نیست، گفت: به نظرم مشکلی نیست و نظرم مخالف شما است. 

وی درخصوص عملکرد  فورستر گفت: این بازیکن مشکل بدنی دارد و هنوز به آمادگی کامل برای حضور 90 دقیقه‌ای نرسیده است که باعث می‌شود به عنوان بازیکن ذخیره از او استفاده کنیم. همانطور که دیدید بازیکنانی که صاحب موقعیت شدند نتوانستند گلزنی کنند یک فرصت در نیمه اول بدست آوردیم که گل نکردن آن خیلی سخت‌ تر بود. ترجیح می‌دهم گل‌هایمان از داخل محوطه جریمه باشد تا خارج از باکس. 

توشاک در پاسخ به این سوال که چرا پهلوان در مسابقه قبلی در فهرست هجده  نفره نبود و ا مروز هم تنها 5 دقیقه بازی کرد، گفت: مشکل ما این است که بیشتر از یازده بازیکن را نمی‌توانیم به زمین بفرستیم. اگر پهوان را بازی بدهیم یک نفر در مورد بازیکنی که بیرون مانده است حرف می‌زد. مهم این است که مربی چه چیزی از بازیکنش در طول  هفته می‌خواهد. ممکن است برخی مواقع من اشتباه کنم و ممکن است اشتباه نکنم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس