مسلمانان میانمار

یک رسانه رژیم صهیونیستی به عقد قراردادهای تسلیحاتی رژیم صهیونیستی با حکومت میانمار و مشارکت اشغالگران در کشتار مسلمانان بی‌دفاع میانمار اعتراف کرد.

به گزارش مشرق، روزنامه هاآرتص همچنان به افشاگری درباره قراردادهای تسلیحاتی رژیم صهیونیستی با حکومت میانمار ادامه می‌دهد، این در حالی است که سازمان ملل حکومت میانمار را به کشتار دسته جمعی اقلیت مسلمان روهینگیا متهم کرده است.

روزنامه هاآرتص در خصوص قراردادهای تسلیحاتی کثیف اسرائیل با حکومت میانمار از نقش تسلیحات اسرائیلی در عملیات پاکسازی نژادی دینی در ایالت آراکان در غرب میانمار پرده برداشته است.

این روزنامه به گزارش اخیر تیم حقیقت‌یاب سازمان ملل میانمار که عملیات تجاوز دسته‌جمعی و کشتار در این کشور را مستند و ثبت کرده، اشاره کرده است که رژیم میانمار حتی شیرخواره‌ها و کودکان خردسال را هدف قرار داده است،‌ این گزارش به ضرب و شتم وحشیانه مسلمانان و ناپدید شدن آنها توسط نظامیان میانماری اشاره کرده است.

تیم تحقیقات سازمان ملل در این گزارش خود تصریح کرده‌اند که این اقدامات تجاوزکارانه چه بسا جنایات علیه بشریت باشد.

فرار بیش از ۶۰۰هزار روهینگیایی از میانمار

هاآرتص اذعان کرد که گزارش‌های سازمان ملل درباره حوادث خونین در میانمار، تل‌آویو را از همکاری با حکومت میانمار و فروش سلاح به آن بازنداشته است.

در سپتامبر 2015، مین اونگ هلاینگ فرمانده ارتش میانمار به تل‌آویو رفت و با مقامات بلندپایه رژیم صهیونیستی دیدار کرد و پیش از ترک تل‌آویو از خرید تسلیحات از اسرائیل در قراردادی به ارزش ده‌ها میلیون دلار خبر داد.

نیروی دریایی رژیم میانمار هم یک فروند کشتی جنگی و موشک‌های هوا به هوا و توپخانه از رژیم صهیونیستی خریداری کرده بود، یک شرکت صهیونیستی هم جنگنده‌های میانمار را توسعه داده است . وزارت جنگ رژیم صهیونیستی هم در آموزش نظامیان میانماری مشارکت کرده بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۹
    1 5
    مگه شما به سودان اسلحه نمیفروختین؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس