شفر

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:در نیمه دوم کیفیت مد نظرمان را نداشتیم و نتوانستیم بازی که انتظارمان بود را ارایه کنیم.

به گزارش مشرق، وینفرد شفر بعد از شکست ۳ بر یک مقابل السد قطر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در نشست خبری اظهار داشت: در نیمه دوم کیفیت مد نظرمان را نداشتیم و نتوانستیم بازی که انتظارمان بود را ارایه کنیم.

* تمرکز کافی داشتیم این گل ها زده نمی شد
وی افزود: شاید شوخی باشد اما گل‌هایی که ما خوردیم و السد دریافت کرد شاید به خاطر این بود که تمرکز کافی نبود و اگر تمرکز کافی داشتیم این گل‌ها زده نمی‌شد. ۱۱ نفر اول را بعد از گرم کردن مجبور شدیم تغییر بدهیم. علی کریمی در حالت عادی باید در خط هافبک برای ما بازی می‌کرد اما در زمان گرم کردن گفت نمی‌توانم بازی کنم به همین خاطر او را تغییر دادیم و تغییرات زیادی هم در مسائل تاکتیکی ایجاد می‌کردیم. در نیم‌ساعت آخر بازی اشتباهات زیادی داشتیم یک مقدار عصبی شدیم.

* نمی خواستم قبل از بازی بازیکنان با عصبانیت و خشونت وارد زمین شوند
شفر تصریح کرد: در گذشته اتفاقاتی که برای تیم ما افتاد حرفه‌ای نبود. نمی‌خواستم قبل از بازی بازیکنانم به حالت عصبانیت و خشونت وارد زمین شوند. می‌خواستم اعتماد به نفس کامل را داشته باشند و با آن وارد زمین شوند نمی‌خواهم اکنون درباره آن صحبت کنیم ما باید این مسائل را با باشگاه حل و فصل کنیم. ما باید این را در تیم خودمان مشخص کنیم.همه می‌دانند که السد تیم بسیار خوب و کاملی است اما نتیجه بازی آنچه بود که ما نمی‌خواستیم.

*  مهم این است که دوباره بلند شویم و برخیزیم
سرمربی تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: خط هافبک السد بازیکنانی مثل ژاوی، گابی و بازیکن کره‌ای  دارد که در بالاترین سطح هستند. الان می‌توانم بگویم که به بازیکنانم یکی دو روز استراحت می دهم  و باید با آنها صحبت کنیم. شما من را می‌شناسید زمانی که زمین می‌خوریم و شکست می‌خوریم مهم نیست، مهم این است که دوباره بلند شویم و برخیزیم و از جای‌مان برخیزیم. در داخل گروه خودمان و تیم خودمان مسائلی که خوب نیست را تغییر می‌دهم.دوباره می‌گویم مطمئنم که ما برمی‌گردیم. دوباره می‌گویم زمانی که شما زمین می‌خورید و شکست می‌خورید مهم نیست مهم این است که بلند شوید و به کارتان ادامه دهید. من به شما می‌گویم ما دوباره برمی‌گردیم.

* من از هواداران عذرخواهی می کنم
شفر در مورد اینکه مشکلاتی که باشگاه استقلال دارد طبیعی است اما شکست با سه گل باعث ناراحتی هواداران شد و آنها بازیکنان و مربیان را بی‌غیرت خطا کردند، گفت: یکی از مشکلاتی که داشتیم اردوی پیشرفت بود ولی الان زمانی که با السد بازی داریم فقط باید روی این بازی تمرکز کنیم در روابط با هواداران هم باید بگویم آنها از شمال و جنوب ایران می‌آیند و ۷-۸ ساعت در راه هستند. من عذرخواهی می‌کنم از هواداران، این اصلاً برای آنها خوب نیست برخی از آنها از شب گذشته در تهران بودند و در اطراف ورزشگاه بودند از راههای دور و نزدیک آمده بودند اما اکنون خوب نیست بخواهیم خشن و شدید تغییرات انجام بدهیم.

* روی پای نیومایر خطا شد و گفت تعویضم کن
وی در مورد اینکه در بازی با السد، دلیل باخت اصلی امروز تعویض بد دفاع بود، گفت:‌ مشکل نیومایر خطایی بود که روی پای او انجام شد. پای او درد گرفت قبلاً هم گفته‌ام این بازیکن هنوز صددرصد آماده نیست. بین دو نیمه با من صحبت کرد و گفت تعویض شود. روزبه چشمی هم در پست او خوب بازی کرد و فکر می‌کنم مشکلی از این بابت نداریم. یکی از دلایل این بود که توپ خیلی سریع روی دروازه مان برمی‌گشت در نیمه اول هم چند بار مدافعان ماه ۳ مقابل ۲ یا ۴ مقابل ۳ شدند در نیمه اول ما یکسری مشکلات داشتیم اما نیومایر ضربات ایستگاهی خوبی روی دروازه السد داد و می‌توانم بگویم این تغییر پوزیشن ما هم خیلی خوب نبود در برخی صحنه‌ها ژاوی به عقب می‌رود و خیلی راحت توپ می‌گرفت و بازی می‌کرد و ما در جلو خیلی راحت توپ از دست می‌دادیم زمانی که برای حمله می‌رفتیم و پشت خط مهاجم سازماندهی ما خوب نبود و به راحتی توپ روی دروازه ما برمی‌گشت. مثل صحنه‌ای که دروازه‌بان حریف توپ را بلند انداخت و ما سازماندهی خوبی نداشتیم. ولی دوباره این را بگویم در بازی دیگر شما تیمی جدید با قدرت بیشتر می‌بینید و من باید خیلی چیزها را در اطراف تیم متوقف کنم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس