کد خبر 888110
تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۸
فریرا سرمربی السد قطر

سرمربی تیم فوتبال السد قطر به شروع خوب استقلال در دیدار امشب دو تیم اشاره و به این نکته اذعان کرد که آبی‌پوشان توانایی برد در این بازی را داشته اند.

به گزارش مشرق، مانوئل فریرا در نشست خبری بعد از دیدار السد برابر استقلال در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا که با برتری 3 بر یک تیمش همراه بود, اظهار داشت: اول از همه تبریک می‌گویم به تمام هواداران، خبرنگاران و عکاسانی که در ورزشگاه بودند. این مسئله خیلی به بازیکنان ما انگیزه داد. استقلال بازی را خوب شروع کرد و می‌توانست برنده شود. ما خودباوری نداشتیم و بازی را خوب شروع نکردیم، اما در نیمه دوم به خودمان آمدیم و توانستیم نتیجه را عوض کنیم. از طرفی من در قلبم به این موضوع اعتقاد داشتم که بازی تمام نشده است.

وی در خصوص اینکه استقلال را چگونه آنالیز کرده بودند که توانستند به این تیم سه گل بزنند و می‌توانستند گل‌های دیگری هم به ثمر برسانند، اظهار داشت: خیلی ساده است که بعد از یک برد توضیح بدهید که این برد روی نقشه خودش بوده است. با این حال فوتبال شانسی است و امکان برد برای هر طرفی وجود داشت. به نظرم استقلال تیم خوبی بود و حقش نبود این‌طور ببازد، اما پنالتی ما نتیجه را بازی عوض کرد.

سرمربی تیم فوتبال السد قطر در خاتمه تصریح کرد: من بین دو نیمه به بازیکنانم گفتم بگذارید اشتباهات در زمین حریف باشد و در زمین ما نباشد و با این روش توانستیم به خوبی نتیجه را عوض کنیم. به تیم خودم تبریک می‌گویم و حتی زمانی که یک گل عقب بودیم با وجود هواداران توانستیم بجنگیم و پیروز شویم. به تیم استقلال هم تبریک و خسته نباشید می‌گویم، اما هنوز چیزی تمام نشده و بازی ادامه دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس