کد خبر 887971
تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱
امیرحسین فتحی

سرپرست باشگاه استقلال، گفت: روز دوشنبه همه ورزشگاه رنگ ایران را دارد و امیدوارم کار را در تهران یکسره کنیم.

به گزارش مشرق، امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال ‌درباره دیدار استقلال و السد، گفت: روز دوشنبه همه ورزشگاه رنگ ایران را دارد و امیدوارم کار را در تهران یکسره کنیم. تیم ما با لطف خدا و حمایت تماشاگران آماده است و امیدوارم هواداران و حامیان استقلال یک بازی زیبا و یک نتیجه بسیار خوب را ببینند تا در دوحه دیدار آسانی داشته باشیم. همچنین امیدوارم پرسپولیس که تیم بسیار خوبی است بتواند در دوحه پیروز شود و یک چهارم نهایی موفق را نمایندگان ایران سپری کنند تا یک دربی آسیایی داشته باشیم.

وی در باره مشکلات بدهی استقلال و اولتیماتوم فدراسیون فوتبال آسیا، بیان کرد: تا 9 شهریور باید بدهی‌ها پرداخت شود و ما تلاش می‌کنیم تا آخر هفته بر مشکلات غلبه کنیم و این نوید را به هواداران بدهیم که هیچ مشکلی ما را تهدید نخواهد کرد.

سرپرست استقلال در ادامه درباره اهمیت حضور تماشاگران، تصریح کرد: از لحاظ تماشاگر در آسیا و دنیا ممتاز هستیم و امیدوارم میهمان نوازی را به رخ میهمان بکشیم. ناظران و نمایندگان فدراسیون فوتبال آسیا با چشمان باز به دنبال بهانه هستند تا ما را از دیدار خانگی و بهره مندی از امتیاز میزبانی محروم کنند. من در فدراسیون فوتبال آسیا بودم و دیدم که 78 هزار دلار به دلیل رفتار تماشاگران جریمه شدیم و من واقعا متاسف شدم که نزدیک به 800 میلیون تومان که می توانست بدهی های ما را برطرف کند، به دلیل لیزر، سیگار، ترقه و غیره جریمه شدیم. امیدوارم حامیان فهیم استقلال تنها تیم را تشویق کنند و بهانه به کسی ندهند.

منبع: سایت باشگاه استقلال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس