کد خبر 887850
تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹
علی خطیر حاجیلو

معاون باشگاه استقلال گفت: متاسفانه این هجمه ایجاد شده که رئیس فدراسیون به خاطر حضور در تمرین استقلال با آقای تورگ تماس گرفته و دو بازیکن ما بخشیده شده‌اند در حالی که این موضوع اصلا درست نیست.

به گزارش مشرق، علی خطیر در گفت‌و‌گو با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران در خصوص شرایط استقلال گفت: امروز استقلال، استقلال تهران نیست بلکه استقلال ایران است، امیدوارم طرفداران فوتبال به ورزشگاه بیایند تا با یک بازی خوب السد را در تهران شکست بدهیم و امیدوارم در بازی قطر هم این اتفاق تکرار شود.

وی افزود:هفته قبل که به AFC رفتیم باشگاه استقلال نزدیک به 800 میلیون تومان جریمه شده‌ایم و خواهش من از تماشاگران این است وقتی به ورزشگاه می‌آیند از پرتاب ترقه و لیزر پرهیز کنند. باشگاه استقلال یک بار تذکر گرفته و اگر این اشتباهات تکرار شود ممکن است محروم شویم. خواهش من از تماشاگران این است که این مسائل را رعایت کنند چون ممکن است تماشاگران هم از حضور در ورزشگاه محروم شوند. این بحث در مورد پرسپولیس هم است و امیدوارم این تیم هم در بازی روز سه شنبه موفق باشد.

معاون باشگاه استقلال در خصوص اینکه استقلال امشب باید به برتری برسد تا در بازی برگشت کاری راحت داشته باشد گفت: ان‌شاالله با تلاش بازیکنان که همگی اعلام کردند با توان مضاعف بازی می‌کنند و همچنین با حمایت مردم و درایت شفر ان‌شاالله امشب برنده خواهیم بود و ستاره سوم را تکرار خواهیم کرد.

وی در خصوص اینکه آیا برنامه‌های برای شارژ مالی بازیکنان خواهند داشت گفت: مطمئنا در صورت برد در بازی به این مهمی حتما پاداش‌های خوبی خواهیم داد.

خطیر در خصوص لغو محرومیت دو بازیکن استقلال گفت: متاسفانه این هجمه ایجاد شده که رئیس فدراسیون به خاطر حضور در تمرین استقلال چنین تصمیمی گرفته است و به این شکل عنوان شده که آقای تاج با آقای تورگ تماس گرفته و این دو بازیکن بخشیده شده‌اند در حالی که این موضوع اصلا درست نیست.این رای مربوط به هفته گذشته بوده و اصلا ربطی به حضور آقای تاج نداشته است. اینکه بگوییم رئیس فدراسیون پادرمیانی کرده است و او را منتسب به حمایت از یک تیم کنند اصلا درست نیست. مطمئنا برای شخص تاج استقلال و پرسپولیس فرقی ندارد و حتی می‌توانید از کمیته اخلاق هم موضوع  تاریخ صدور رای را بپرسید.این خبر فقط توسط آقای تاج منتقل شد و رای هفته قبل صادر شده بود.

وی در خصوص جلسه‌اش در AFC‌گفت: ما در مورد حقوقی و جریمه‌ها و مباحث مختلف صحبت کردیم. البته برای بدهی‌ها تمام تلاشمان این است که تا 31 آگوست مشکلات را حل کنیم. در باشگاه کمیته‌ای تشکیل شده که این موضوع را بررسی کنیم. روز گذشته هم 4 بازیکن قدیمی مثل صادقی، تیموریان، طالب‌لو و برهانی مطالباتشان را بخشیدند و امیدوارم مشکل تا تاریخ مشخص حل شود.

خطیر در پایان گفت: از تماشاگران خوب ایرانی تقاضا می‌کنم با حضورشان تیم استقلال را حمایت کنند و از آوردن ترقه و لیزر پرهیز کنند. امیدوارم با دعای خیر مردم در بازی امشب پیروز شویم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس