محسنی اژه ای نمایه

سخنگوی قوه قضاییه درخصوص این موضوع که نتیجه رسیدگی به پرونده مشهور به پرونده محیط زیست گفت: پرونده ۵ نفر از افراد کیفرخواست خورده است و اتهامات آنها هم امنیتی است.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام محسنی اژه‌ای عصر امروز در صد و سی‌امین نشست خبری خود درخصوص اصلاح برخی قوانین گفت: ما درخواست اصلاح برخی مواد آیین دادرسی را داریم اما اصلاح برخی فوری‌تر است از جمله ماده ۳۵۳ این قانون که امیدواریم با ما همکاری شود و اصلاح شود.

بیشتر بخوانید:

وی در پاسخ به این سوال که وکلای مشایی مدعی شده اند از دادگاه انقلاب با آنها تماس گرفته شده که بیایید و پرونده را دوباره مطالعه کنید گفت: من از این موضوع اطلاعی ندارم.

محسنی اژه‌ای درخصوص این موضوع که نتیجه رسیدگی به پرونده مشهور به پرونده محیط زیست گفت: پرونده ۵ نفر از افراد کیفرخواست خورده است و اتهامات آنها هم امنیتی است.

سخنگوی قوه قضاییه درخصوص موضوع پیشگیری از وقوع جرم گفت: وظیفه قوه قضاییه پیشگیری از وقوع جرم است اما نباید فراموش کنیم که همه مقدماتی که منجر به وقوع جرم می‌شود در اختیار این قوه نیست.

وی ادامه داد: یکی از دلایل ارتکاب جرم بیکاری است که حل این مشکل و معظل در اختیار قوه قضاییه نیست. 

محسنی اژه‌ای گفت: قوه قضائیه در کنار رسیدگی آسیب شناسی می‌کند و برای بسترهای جرم زا برنامه‌ریزی می‌کند.

معاون اول قوه قضاییه ادامه داد: همه آسیب‌ها را لازم نیست جرم‌انگاری کنیم. برخی مسائل با صرف بگیر و ببند حل نمی‌شود. در مورد تصمیمات منجر به جرم و هرگونه تصمیم دولت، قوه قضائیه نمی‌تواند بگوید من تعقیب انجام می‌دهم البته از زمان حضور آقای الفت اقدامات موثری در این حوزه انجام شده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اقدامات احمدی نژاد تبلیغ علیه نظام نیست؟ حکمت و مصلحت عدم تعقیب احمدی نژاد چیست؟ جواب بخش اول این است که این موضوع را قبول دارم در مورد بخش دوم مردم محرم هستند اما اجازه دهید موضوع فعلا همین‌گونه باقی بماند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی لرستان IR ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۴
    4 0
    چرا روحانی با وجود این همه بیکاری وگرانی سرسام آور و حقوقهای نجومی و بی عدالتی استیضاح نمی شود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • IR ۰۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
      0 0
      چون رای کنسرتی آورده بود از طرف اقشار ضدملی
    • IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
      0 0
      دیگه همه رای کنسرتی نبودن بعدش یادت نره که طرح دشمن در اون موقع بی دولت کردن ایران و لبنان و عراق و سوریه بود که فقط تو ایران شکست خورد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس