کد خبر 887563
تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱
محسنی اژه ای

سخنگوی قوه قضاییه گفت: حسینی و حیدری دو وکیل مشایی در ۳ شهریور به این آقای جدید وکالت دادند تا عزل خودشان و وکالت وکیل جدید را اعلام کند.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام محسنی اژه‌ای عصر امروز در صد و سی‌امین نشست خبری خود گفت: حسینی و حیدری در ۳ شهریور به این آقای جدید وکالت دادند تا عزل خودشان و وکالت وکیل جدید را اعلام کند.

یکی از خبرنگاران از اژه‌ای پرسید با توجه به اجرا نشدن کامل رای بابک زنجانی(عدم اعدام متهم)که هنوز هم اجرا نشده می توان برای اجرای بقیه احکام امیدوار بود که اژه‌ای گفت: چرا بخش قابل توجهی از اموال شناسایی و ضبط شد و در اختیار وزارت نفت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

وی ادامه داد: زنجانی وکالتی داده است تا طلب‌هایی که دارد وصول شود. حضور شخص وی برای اقدامات حقوقی ضرورت دارد. البته وی بارها گفته موجودی دارم در داخل کشور که اثبات نشده و گفته کسانی هستند که ضمانت بدهی مرا بکنند اما فعلا اتفاق نیفتاده است.

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود یکی از خانم‌ها در ایرانشهر مجبور شده به عقد یک فرد متجاور در بیاید گفت: خبری ندارم و در مورد حکم هم هنوز حکمی صادر نشده است.

وی همچنین درخصوص نتیجه رسیدگی به پرونده بورسیه ها گفت: بهرامی رئیس دیوان عدالت اداری گفته است ظرف ۲ تا ۳ هفته آینده این پرونده‌ها تعیین تکلیف می‌شود.

محسنی اژه‌ای افزود: بالای ۳۰۰ نفری که معترض هستند همه مدعی بورسیه نیستند بلکه نسبت به اشتغال و مسائل دیگر معترض هستند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس