محسنی اژه ای

سخنگوی قوه قضاییه گفت:گزارشی تهیه شده است و در آن ۳۱۱ نفر از افرادی که با فساد مالی محکوم به اعدام، حبس ابد یا حبس شده اند، در آن آمده است و می توان آن را در اختیار رسانه ها قرار داد.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام محسنی اژه‌ای عصر امروز در صد و سی‌امین نشست خبری خود گفت: با تبریک ایام عید غدیرخم اظهار کرد: اتفاقی در روزهای گذسته در قم افتاد و مطالبی گفته شد و شعاری نوشته شد که از طرف بسیاری از افراد رد شد و دستگاه قضایی آن را در دستور کار خود قرار داده است و ابعاد آن را بررسی خواهد کرد تا تصمیمات مقتضی اتخاذ شود.

بیشتر بخوانید:

چرا قوه قضائیه در برابر«تشهیر» مفسدان اقتصادی و قضات متخلف تعلل می‌کند؟

گزارشی تهیه شده است و در آن ۳۱۱ نفر از افرادی که با فساد مالی محکوم به اعدام، حبس ابد یا حبس شده اند، در آن آمده است و می توان آن را در اختیار رسانه ها قرار داد.

وی افزود: ۶ نفر محکوم به اعدام به عنوان مفسدفی الارض شده بودند که دو نفر اعتراض کردند و حکم نقض شد از چهار نفر دیگر یک نفر اجرا شده است و دو نفر هم درخواستی داشته اند که در حال بررسی است.

محسنی اژه‌ای گفت: یک نفر به ۲۵ سال و ۳ نفر حبس ابد و ۱۴ نفر به ۲۰سال حبس محکوم شده اند.

وی افزود: در این لیست ۹۵ نفر ۱۵ تا ۲۰ سال حبس، ۳۶ نفر ۱۰ تا ۱۵ سال حبس، ۱۲۴ نفر تا یک‌سال محکوم شده اند و ۵۴ نفر انفصال دائم و ۹۳ نفر انفصال موقت داشته اند.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: ۹ نفر تبعید شده اند و ۷۰ نفر به شلاق محکوم شده اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس