کد خبر 887525
تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳
علی لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اظهارات حضرتی در موافقت با استیضاح وزیر اقتصادی و دارایی دلسوزی و همنوایی با شرایط کشور بود.

به گزارش مشرق، علی لاریجانی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 4 شهریور ماه) مجلس شورای اسلامی  در جریان استیضاح وزیر اقتصادی و دارایی با اشاره به نطق الیاس حضرتی در موافقت با استیضاح وزیر اقتصاد، گفت: آقای حضرتی از روی دلسوزی مسائلی را مطرح کرد؛ شرایط کشور واقعا  شرایط سختی است لذا وی یک نوع همنوایی با شرایط کشور را مطرح کرد.

بیشتر بخوانید:

دعوای دو نماینده مجلس بر سر یک سوء تفاهم

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کاملا درک می شود آقای حضرتی از روی خیرخواهی مطالبی را طرح کرده است، اظهار کرد: البته عبارات نباید طوری باشد که دیگران از آن سوء استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه خدمات زیادی پس از انقلاب در کشور انجام شده است، ادامه داد: مقصود این بود که تلاطم های امروز مشکلاتی را ایجاد کرده ولی حجم خدماتی که بعد از انقلاب برای بخش های مختلف کشور از سوی همه مدیران انجام شده قابل تقدیر است.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ایشان خواستند القاء کنند مشکلاتی که به وجود آمده تلاطم هایی است که فشار به مردم آمده لذا نباید از این مسائل سوء استفاده شود.

منبع: خانه ملت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس