محمد دانشگر

هافبک میانی استقلال گفت: قطعا بازی سختی مقابل السد داریم ولی درست مشابه این موضوع برای حریف قطری مان هم هست چون آنها هم باید روبروی استقلال بازی کنند.

سرویس ورزش مشرق – در آستانه برگزاری دیدار رفت تیم های استقلال و السد در تهران و ورزشگاه آزادی، هافبک میانی این تیم درباره شرایط این روزهای تیمش و البته دریافت 3 کارت زرد و یک بار اخراج شدنش در 5 دیدار ابتدایی لیگ توضیح داد.

محمد دانشگر در گفت و گو با مشرق، در ارتباط با دیدار مقابل السد قطر حرف زد.

متن این پرسش و پاسخ در ادامه می آید:

*برای مسابقه با السد آماده اید؟

- پس از تساوی با فولاد همه تمرکزمان را روی این دیدار گذاشتیم و می خواهیم با همه توان روبروی این تیم قطری به میدان برویم.

* می دانید این تیم چه سبک بازی دارد؟

- من به شخصه با توجه به جنوبی بودنم روش بازی تیم های عربی را به خوبی می شناسم و با همه تکنیک های فوتبالی شان آشنایی دارم. السد را هم به خوبی در روزهای گذشته آنالیز کرده ایم و می دانیم با تیم خطرناکی دیدار خواهیم کرد.

* نقطه قوت این حریف چیست؟

- آنها در خط میانی بهترین هافبک ها را دارند. این بهترین نقطه قوت شان است و ما باید با مهار ژاوی و گابی تیم شان را از کار بیندازیم.

* خیلی ها معتقدند استقلال بازی سختی در پیش دارند. نظر بازیکنان تیم تان چیست؟

- اتفاقا ما چنین نظری را درباره آنها داریم که السد در تهران مسابقه سختی را پیش روی خواهد داشت. هر چه باشد ما استقلالیم و با حضور هواداران مان در آزادی شب سختی را برای شان رقم خواهیم زد.

* اما السدی ها گفته اند از هواداران استقلال هراسی ندارند؟

- مهم نیست آنها چه می گویند. باید اینگونه حرف بزنند. به هر حال باید به شکلی به خودشان اعتمادبنفس بدهند. قطعا حضور هواداران و تشویق های خوب شان روی کار تیمی آنها اثرگذار خواهد بود.

* فکر می کنید با توجه به برگزاری دیدار در وسط هفته مردم به آزادی بیایند؟

- این بازی باشگاهی نیست و فکر می کنم با توجه به بین المللی بودن آن استقلال در این دیدار حکم تیم ملی ایران را دارد و اگر وزشگاه پر شود و ما با کمک مردم برنده شویم در نهایت پرچم ایران است که بالا می رود.

* در دو بازی گذشته استقلال سه کارت زرد گرفتی و در دیدار با ذوب آهن با دریافت دو کارت زرد در یک بازی اخراج شدی. این تعداد کارت در 5 بازی کمی زیاد نیست؟

- قبل از اینکه درباره کارتهایی که گرفتم توضیح بدهم باید بگویم اگر صحنه همه کارتهایی که گرفتم را دوباره ببینید متوجه می شوید که غیر از کارت زرد اولم در دیدار با ذوب آهن هیچ یک از خطاهای من کارت زرد نداشت. به ویژه کارتی که منجر به اخراجم شد که کارشناسان داوری هم این را تأیید کردند. در دو بازی اخیر هم اصلا مستحق دریافت کارت نبودم. برای همین هم وقتی داور کارت داد از تعجب با او حرف زدم. ولی گزارشگر بازی مرا بازیکنی خشن و پرخطا توصیف کرد. در حالی که پستی که من در آن بازی می کنم یک پست تخریبی در هافبک دفاعی است و دائم با بازیکنان حریف روبرو می شوم. من خشن نیستم، فوتبالم را خشن گزارش می کنند. لطفا گزارشگران برای بیننده ذهنیت ایجاد نکنند.

*فکر می کنید استقلال در دیدار با السد برنده می شود؟

- شک نداشته باشید شب سختی در انتظار السد است. ما باید در تهران برنده شویم و در دوحه کار را تمام کنیم.

* چرا وضعیت استقلال در لیگ خوب نیست؟

- متأسفانه تیم ما دچار ناهماهنگی است. این موضوع در تمرینات و مسابقات بازی به بازی بهتر می شود. ضمن اینکه تیم مان قطعا با یک برد خوب در خانه روی غلتک می افتد و از فشار خارج می شود. انشاالله که این برد در دیدار آسیایی روبروی السد بدست بیاید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس