کد خبر 887380
تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰
حسن روشن

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال مثل یک بچه یتیم است و مشخص نیست بازیکنان چه می‌کنند و به چه دلیل بازیکنان خارجی را بازی نمی‌دهند.

به گزارش مشرق‌، حسن روشن در خصوص شرایط این روز‌های استقلال در لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: استقلال مثل یک بچه یتیم است و مشخص نیست بازیکنان چه می‌کنند و به چه دلیل بازیکنان خارجی را بازی نمی‌دهند.

 


وی افزود: البته بازیکنان خارجی استقلال به درد این تیم نمی‌خورند. وضعیت استقلال به هم ریخته است و زمان می‌برد تا این تیم جمع و جور شود.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص شرایط این تیم در لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: استقلال با این وضعیت هیچ شانسی مقابل حریف قطری ندارد. وضعیت به‌گونه‌ای است که گویی تیم صاحب ندارد و هیچ گزارش و عملکردی از این باشگاه بیرون نمی‌آید.

وی ادامه داد: مدیریت جدید باشگاه باید هفته‌ای یکبار اقدامات انجام شده در باشگاه را به مردم اظلاع رسانی کند تا شفاف‌سازی صورت گیرد. باید اذعان کرد تا زمانی که کمیته‌های فنی، آکادمی و کمیته انضباطی قوی در باشگاه تشکیل نشود این مشکلات هم چنان ادامه خواهد داشت.

روشن در خصوص شرایط استقلال در لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: استقلال امسال نمی‌تواند کاری از پیش ببرد. مدیریت ضعیف چنین عواقبی هم در پی دارد و متاسفانه حتی مسئولان عرضه نداشتند که بازیکنان خوب فصل گذشته این تیم را نگه دارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مدیریت جدید بهتر است از اقدامات انجام شده به مردم و هواداران گزارش بدهد تا باز هم شاهد هجمه هواداران به وزارت ورزش و جوانان نباشیم و مردم از اقدامات و اتفاقات افتاده با خبر شوند و اگر قرار باشد باشگاه به همین شکل پیش رود هیچ فایده‌ای نخواهد داشت. مدیریت هنوز ضعف دارد و با عوض شدن مدیرعامل باشگاه هم هنوز اتفاقی خاصی نیفتاده است.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • shs IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۴
    68 11
    یکبار نشد این مرد مثبت باشه همیشه انتقاد همیشه شاکی همیشه حق به جانب مخرب ترین شخص در باشگاهه
  • ایرانی IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۴
    5 2
    لطفا به این آقا بگوئید دست از سر استقلال بردارد همیشه در حال تخریب روحیه تیم می باشند ،شما پیشکسوت نیستی،دشمن استقلالی
  • IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۴
    7 6
    ای کاش حسن روشن لطف کنه یه گوشه سرشو گرم کنه از استقلال حرف نزنه استقلالی ها از این آدم بی زارن چون فوق العاده مخربه ، آقای پیشکسوت !!! بزار برووووو مرسی اه
  • علی IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۴
    5 0
    آقای تو نمیتووونی منننننن مممیدووووونم
  • موسوی IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۴
    7 7
    اقای روشن شما بزرگ و از پیشکسوتان هستید بنظر شما درسته روحیه بچه های خودتان را نابود کنید؟؟؟!!! ما هواداران از نظرات و حرفهای شما ناراحت و دلزده میشویم.
  • محمد IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۴
    9 1
    منم با نظر ایشون کاملا موافقم. بازیکنان خارجی که استقلال امسال جذب کرده در حد لیگ دسته ی یک کشور هم نیستن، چه برسه به لیگ برتر! رضا آذری ۲۱ ساله که محصول خود باشگاه استقلال هست از همشون بهتره
  • امین IR ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۴
    0 0
    آقا شما نظر ندی بهتره بااین کار فقط روحیه ی تیم و هواداران رو خراب می کنید !!!!!!!
  • IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۴
    0 0
    من میدونم گالیور ما می بازیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس