کد خبر 887471
تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷
اسوالدو فریرا

اسوالدو فریرا سرمربی السد قطر می‌گوید تیمش آماده بازی با استقلال است.

به گزارش مشرق، اسوالدو فریرا سرمربی تیم فوتبال السد در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال حاضر شد و اظهار کرد: در ابتدا به تیم ملی ایران تبریک می‌گویم زیرا بازی‌های جذابی در جام جهانی به نمایش گذاشت. برای باخت به تهران نیامدیم و ۶ هفته وقت برای آماده‌سازی داشتیم. حتی تساوی هم نمی‌خواهیم و پیروزی برای ما مهم است چون کار خود را باید در دو بازی انجام دهیم.

وی درباره جو ورزشگاه آزادی گفت: فردا آزادی جو خوبی خواهد داشت و ما این فضا را دوست داریم. می‌دانم حضور پرتعداد استقلالی‌ها ما را اذیت خواهد کرد. ما برای هواداران بازی خواهیم کرد.

فریرا درباره آغاز پرگل فصل و تساوی در دیدار آخر پیش از مصاف با استقلال بیان کرد: در فوتبال نمی‌شود پیش‌بینی کرد چند گل می‌زنید یا می‌خورید. در لیگ قهرمانان جو هر بازی با بازی دیگر فرق دارد. بازی در ایران و جو فوق‌العاده ورزشگاه به ما انگیزه می‌دهد. در قطر ورزشگاه‌ها کوچک هستند و هواداران کمی می‌آیند. ما می‌خواهیم از استقبال هواداران استفاده کنیم و خودمان را نشان دهیم.

فریرا درباره تفاوت استقلال دو فصل قبل با تیم فعلی شفر بیان کرد: همانگونه که استقلال تغییر کرده است، السد هم عوض شده است. البته ما ثبات بیشتری نسبت به استقلال داشتیم. استقلال بسیاری از مربیان و بازیکنانش را عوض کرده است. این را بگویم که این مسئله برای ما فرقی نمی‌کند زیرا می‌خواهیم بهترین عملکردمان را داشته باشیم.

این مربی افزود: پنج هفته برای آمادگی در لیگ و لیگ قهرمانان کافی نیست. ما فرصت زیادی نداشتیم و پنجاه درصد آمادگی داریم. در همه جای دنیا همینگونه است و ما روی این حساب کرده‌ایم زیرا استقلال هم شبیه به این مسئله را در تیم خود دارد. به هرحال ما کار خود را پیش خواهیم برد تا موفق باشیم. امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم و بازیکنانم بهترین عملکرد دوران بازیشان را به نمایش بگذراند. استقلال تیم قوی و قدرتمندی است. هواداران استقلال نه تنها ۹۰ دقیقه بلکه از یک ساعت پیش از شروع بازی تیمشان را حمایت خواهند کرد. برای داوران هم آرزوی موفقیت می‌کنم. دوست دارم بخاطر هواداران بازی جذابی را شاهد باشیم. می‌خواهم بازیکنانم درک خوبی از مرحله‌ای که در آن قرار دارند را داشته باشند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس