کد خبر 887443
تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴
علیرضا جهانبخش

بال ایرانی تیم فوتبال برایتون در بازی با سرخپوشان مرسی‌ساید نمره متوسطی بابت عملکردش گرفت.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال برایتون در حالی شب گذشته (شنبه) در دیداری خارج از خانه با نتیجه یک بر صفر مغلوب لیورپول شد که علیرضا جهانبخش، بال ایرانی برایتون در دقیقه 76 به جای آنتونی ناکارت به بازی آمد، هرچند نتوانست به تیمش برای شکست از فرار کمک کند.

سایت روزنامه انگلیسی «برایتون ‌اَند هاو ایندیپندنت» با انتشار گزارشی عملکرد بازیکنان دو تیم را مورد ارزیابی قرار داد که در بین بازیکنان لیورپول، اندی رابرتسون با کسب 7.5 امتیاز به عنوان بهترین بازیکن این تیم معرفی شده است. شِین دافی نیز با کسب 7.5 امتیاز بهترین بازیکن برایتون لقب گرفت.

این سایت همچنین به علیرضا جهانبخش نمره «6» را داده که نمره‌ای بالاتر از سطح متوسط است و در مورد بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان نوشته است: جهانبخش که در 15 دقیقه پایانی بازی وارد زمین شد، با یک تکل عالی مانع حرکت محمد صلاح شد و در ادامه سانتری برای پاسکال گراس انجام داد که می‌توانست گل تساوی برایتون را به همراه داشته باشد.  

کریس هاتون نیز پس از این بازی گفت: ما در طول 90 دقیقه به خوبی دفاع کردیم و دروازه‌بان‌مان هم چند واکنش خوب از خود به نمایش گذاشت، اما با این حال موقعیت‌هایی هم روی دروازه لیورپول خلق کردیم. آنها در دقایق پایانی بازی تغییراتی در ترکیب خود به منظور رسیدن به گل‌های بیشتر انجام دادند، اما ما بازی را با قدرت به پایان بردیم. اگر در موقعیت‌هایی که نصیب‌مان شد دقت بیشتری می‌کردیم، می‌توانستیم با امتیاز از آنفیلد خارج شویم.

وی افزود: بیشتر تیم‌هایی که به آنفیلد می‌آیند تا دقیقه 70 کارشان تمام شده است، اما ما همچنان در بازی بودیم و دو موقعیت خوب به خصوص فرصتی که نصیب پاسکال شد، داشتیم. لیگ برتر، لیگ خیلی دشواری است، اما ما در دو بازی اخیرمان خیلی خوب کار کرده‌ایم و در بازی خانگی مقابل منچستریونایتد و در خانه لیورپول خوب بازی کردیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس