کد خبر 887099
تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰
سجاد گنج زاده

نماینده وزن ۸۴+ کیلوگرم تیم ملی کاراته مردان کشورمان در مرحله نیمه نهایی با شکست کاراته‌کای قرقیزستانی به راحتی راهی فینال بازی‌های آسیایی اندونزی شد.

به گزارش مشرق، هفتمین روز از هجدهمین دوره بازی های آسیایی اندونزی از صبح امروز(شنبه) آغاز شده است و در نخستین روز از رقابت‌های کاراته حمیده عباسعلی و سجاد گنج زاده نمایندگان کشورمان به روی تاتامی می‌روند.

گنج زاده در نیمه نهایی به مصاف نماینده قرقیزستان رفت و با شکست این کاراته کا به فینال بازی‌های آسیای اندونزی راه یافت.

ابتدا سجاد گنج زاده نماینده سنگین وزن تیم ملی مردان کشورمان در نخستین گام به مصاف نماینده کشور فلسطین رفت و با پیروزی از سد حریف خود به مرحله بعدی این رقابت‌ها راه یافت. گنج زاده در گام‌ دوم با طارق حمدی از عربستان مبارزه کرد و این کاراته کا را با نتیجه4 بر یک  این کاراته کا را شکست داد. نماینده عربستان قهرمان امیدهای جهان و بزرگسالان آسیا است.

گنج زاده در وزن 84+کیلوگرمسابقه حضور در بازی‌های آسیایی را دارد اما موفق به کسب مدال نشده است.  یک طلا ویک نقره قهرمانی جهانی 2014 و 2016،‌ یک طلا و2 نقره قهرمانی آسیا در سالهای 2013، 2015 و 2017، نقره بازیهای جهانی 2017، نقره جوانان جهان 2009، برنز دانشجویان جهان 2014، طلا بازیهای کشورهای اسلامی 2017، 6 طلا و یک برنز لیگ جهانی کاراته وان در سالهای 2013 تا 2018 گوشه‌ای از افتخارات گنج زاده در طول این سال‌ها است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس