کد خبر 886963
تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۷
گروگانگیری

13 مرداد کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی پایتخت از سوی مأموران کلانتری 159 بی‌سیـم در جریان ربودن پسر 24 ساله‌ای قرار گرفتند.

به گزارش مشرق، چهار قاچاقچی مواد مخدر به بهانه اینکه پسری جوان 5 کیلوگرم تریاک آنها را سرقت کرده است، او را ربوده و در ساختمانی متروکه نگهداری کردند.

13 مرداد کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی پایتخت از سوی مأموران کلانتری 159 بی‌سیـم در جریان ربودن پسر 24 ساله‌ای قرار گرفتند.

در تحقیقات صورت گرفته از پدر میلاد، وی گفت: مرد جوانی به‌نام حامد 3 مرداد خودروی پژو پسرم را امانت گرفت و فردای آن روز خودرو را برگرداند. یک ساعتی گذشته بود که حامد دوباره به سراغ پسرم آمد و اینبار به میلاد گفت 5 کیلوگرم تریاک داخل ماشین بوده و تریاک‌ها را می‌خواهد. در صورتی که پسرم گفت تریاکی ندیده است.

چند روزی از این ماجرا گذشت تا اینکه حامد به همراه چند مرد ناشناس با تهدید میلاد را از مقابل خانه‌مان ربوده و سوار بر خودروی 206 سفید رنگی کردند. بعد از آن هم با تلفن همراه پسرم تماس گرفتند و برای آزادی او 5 کیلوگرم تریاک تقاضا کردند. آنها مرا تهدید کردند که اگر از این موضوع به پلیس چیزی بگویم یا مواد را به آنها برنگردانم بی‌شک میلاد را زنده نخواهم دید.

بیشتر بخوانید:

۶ ساعت گروگان گیری دبیر ادبیات

گروگانگیری ۴ میلیاردی در برج مسکونی


بدنبال شکایت مرد میانسال، تحقیقات از سوی کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی پایتخت آغاز شد و در ادامه کارآگاهان موفق به شناسایی خودروی 206 شدند که متهمان برای آدم‌ربایی از آن استفاده کرده بودند.
با شناسایی خودرو  و هویت صاحب آن به‌نام ناصر، مرد 36 ساله بازداشت شد.

ناصر که ابتدا منکر آدم‌ربایی بود، زمانی که در مقابل مدارک پلیسی قرار گرفت، اعتراف کرد: روز حادثه پس از ربودن پسر جوان او را به ساختمانی متروکه در کهریزک بردیم.


آدم‌ربایان که از دستگیری همدستشان با خبر شده بودند و می‌دانستند پلیس از محل نگهداری میلاد با خبر شده است، پسر جوان را در محدوده اتوبان افسریه رها کردند.

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: در ادامه تحقیقات کارآگاهان موفق شدند دو متهم دیگر این پرونده را در شهرک‌های حاشیه جنوب تهران دستگیر کنند این درحالی است که تحقیقات برای دستگیری عامل اصلی این آدم‌ربایی ادامه دارد.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس