ظریف نمایه

روزنامه‌های بزک‌کننده برجام و توافق با شیطان بزرگ، اظهارات صریح وزیر خارجه در گفت‌وگو با سی‌ان‌ان را سانسور کردند. ظریف صراحتاً درباره اعتماد به آمریکا گفت اشتباه کردم.

به گزارش مشرق، روزنامه‌های سازندگی، شرق، ایران، آرمان، آفتاب یزد، همشهری و جمهوری اسلامی، نه تنها هیچ تیتری از اظهارات عبرت‌آموز در صفحه اول نزدند، بلکه حتی اصل خبر را نیز منتشر نکردند. در عوض این روزنامه‌ها به شکل زنجیره‌ای و هماهنگ، حاشیه یک تجمع در قم (در انتقاد از سوء مدیریت اقتصادی) را به عنوان فاجعه بزرگ در تیترهای اول خود نشاندند؛ تا هم سخنان ظریف را پوشش نداده باشند و هم از کنار سوء مدیریت فاجعه‌آمیز دولت در زمینه اقتصادی و سیاست خارجی، بی سر و صدا عبور کنند.

گفتنی است وزیر خارجه در مصاحبه با شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان و در پاسخ به این سؤال خبرنگار که «اگر شما احساس می‌کردید آمریکا به تحریم‌ها اعتیاد دارد، چرا توافق را ادامه دادید؟»، تصریح کرد: این شاید یکی از اشتباه بوده است اما مشکل اینجا بود که احساس ما این بود ایالات متحده یاد گرفته که دست کم در مورد ایران، تحریم‌ها علی‌رغم ایجاد مشقت‌های اقتصادی، نتایج سیاسی مد نظر آنها را به بار نمی‌آورند و من فکر می‌کردم که آمریکایی‌ها این درس را یاد گرفته‌اند. متأسفانه، اشتباه می‌کردم.

اکنون جای سؤال است که روزنامه‌های بزک کننده توافق با شیطان بزرگ، چرا حاضر نیستند مردم را از عبرت‌های بزرگ اعتماد بلاوجه به آمریکا با خبر کنند و از زبان متولی توافق، به مردم خبر دهند که مسیر طی شده در این باره اشتباه بوده است؟!

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس