کد خبر 886849
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۵
شاهزاده اماراتی خریدار لیورپول

مالکان باشگاه لیورپول، پیشنهاد خرید این باشگاه توسط مالکان عرب را نپذیرفتند.

به گزارش مشرق، سایت دیلی میل در گزارشی که اخیراً منتشر شد، نوشت که پسر عموی شیخ منصور مالک باشگاه منچسترسیتی، قصد خرید باشگاه لیورپول را داشته که مالکان فعلی باشگاه این پیشنهاد را رد کردند.

در این گزارش آمده است که شیخ خالد بن زاید النهیان، شاهزاده اماراتی در اواخر سال 2017 به مالکیت باشگاه لیورپول نزدیک شد. پیشنهاد 2 میلیارد پوندی پسر عموی مالک سیتی می‌توانست رکورد خرید یک باشگاه را در تاریخ بشکند. خالد یکی از ثروتمندترین بازرگانان خاورمیانه است.

شرکت آمریکایی FSG باشگاه لیورپول را در سال 2010 با مبلغ 280 میلیون پوند خریداری کرد. این در حالی است که شیخ منصور در سال 2008، باشگاه منچسترسیتی را به مبلغ 210 میلیون پوند خرید. لیورپول فصل گذشته به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید و این فصل مبلغ 170 میلیون پوند برای رقابت با سیتی در راه کسب مقام قهرمانی انگلیس خرج کرد.

لیورپول در بیانیه‌ای اعلام کرد: شرکت FSG همیشه شفاف و ثابت قدم بوده است. باشگاه به فروش نمی‌رسد. آنچه که مالکیت باشگاه به صورت شفاف بیان کرد، این است که تحت شرایط و ضوابط مناسب از سرمایه‌گذاری‌های جزئی حمایت می‌کند. اگر چنین مشارکتی سبب افزایش منافع تجاری باشگاه در بازارهای مشخصی باشد، در راستای توسعه و رشد  باشگاه و تیم لیورپول باشد، از آن حمایت می‌کنیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس