کد خبر 886597
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۲
استقلال

کارشناس داوری فوتبال کشورمان معتقد است در جریان دیدار تیم‌های استقلال و فولاد داور مسابقه یک پنالتی برای آبی‌پوشان تهرانی نگرفته است.

به گزارش مشرق، حیدر سلیمانی درباره قضاوت کوپال ناظمی در دیدار تیم‌های استقلال و فولاد خوزستان اظهار داشت: ناظمی در این دیدار با دوندگی زیاد و نزدیک بودن به صحنه‌ها قضاوت خوبی داشت و تنها اشتباه او تشخیص ندادن پنالتی استقلال بود.

وی افزود: در دقیقه یک اعتراض استقلالی‌ها به اینکه توپ به دست مدافع فولاد برخورد کرده، بی‌مورد بود و داور به درستی ادامه بازی داد، اما در دقیقه ٣١ توپی که غفوری سانتر کرد در محوطه جریمه به دست مدافع فولاد برخورد داشت و ناظمی می‌توانست این صحنه را پنالتی اعلام کند.  قطعاً اگر این هند در جام جهانی اتفاق می‌افتاد با استفاده از ویدئو چک اعلام پنالتی می‌شد.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان با بیان اینکه گل مرتضی تبریزی در نیمه اول این مسابقه به درستی آفساید اعلام شد، گفت: در سایر دقایق بازی داور به درستی تصمیماتش را اتخاذ و در زمین اجرا کرد و مشکلی وجود نداشت. به طور کلی قضاوت تیم داوری با توجه به حساس بودن این دیدار خوب بود و در آینده قطعاً قضاوت‌های بهتری از ناظمی شاهد خواهیم بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس