حجت الاسلام محمد قمی - رییس سازمان تبلیغات اسلامی

رئیس رسانه ملی در دیدار با رئیس جدید سازمان تبلیغات اسلامی از تشکیل کمیته کاری مشترک برای هم‌افزایی و نقش‌آفرینی مؤثر در حوزه‌های کلان فرهنگی خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، دکتر علی عسکری بعدازظهر چهارشنبه در دیدار با حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد قمی با بیان اینکه استفاده از نیرویی جوان چون شما را در مسئولیتی خطیر همچون سازمان تبلیغات اسلامی به فال نیک می‌گیریم افزود: بر اساس حکم رهبر معظم انقلاب، همه ما موظف هستیم تا برای موفقیت شما کمک کنیم و در مسیر اجرای برنامه‌هایتان یار و یاورتان باشیم.

بیشتر بخوانید

متن حکم رهبر انقلاب برای حجت‌الاسلام قمی

رئیس سازمان صداوسیما به سابقه ویژه حجت‌الاسلام‌والمسلیمن قمی در ارتباط با جوانان در دانشگاه‌ها و شکل‌دهی به تفکر انقلابی اشاره و تصریح کرد: لطف خداوند متعال در این سن و سال نصیب شما شده است تا در این جایگاه مهم قرار بگیرید و باید از این فرصت به‌خوبی استفاده کنید و جوانان را دریابید و حال و هوای سازمان تبلیغات اسلامی را به واقع تغییر دهید.

رئیس رسانه ملی با بیان اینکه توجه به مساجد در عرصه فرهنگی بسیار مهم است، گفت: اگر بتوانیم با کمک یکدیگر فضای مساجد را تغییر دهیم و به واقع انقلابی کنیم، قطعاً فضای جامعه هم تغییر خواهد کرد و پایگاه مهم آینده از منظر من مساجد هستند.

دکتر علی عسکری در پایان از زحمات و تلاش‌های حجت‌الاسلام‌والمسلمین خاموشی، رئیس سابق سازمان تبلیغات اسلامی قدردانی و بر استفاده از تجربیات او در این عرصه تأکید کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قمی هم در این دیدار ضمن تشکر از توجه ویژه رئیس سازمان صداوسیما به این انتصاب و توجه به مدیریت‌های جوان گفت: باید با تمام وجود در این شرایط، اسلام انقلابی را در همه حوزه ها تبلیغ کنیم و در این مسیر به‌شدت به حمایت‌ها و معاضدت‌های رسانه ملی محتاجیم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی آماده جهشی بزرگ است افزود: به‌رغم همه مشکلات موجود این آمادگی برای جهشی بزرگ دیده می‌شود و همه مردم و مسئولان باید با اراده‌ای جمعی در این مسیر حرکت کنند و با امیدواری ویژه بیش از پیش تلاش کنند.

او به انتصاب‌های اخیر در رسانه ملی اشاره و تصریح کرد: استفاده از نیروهای جوان در جایگاه‌های مهم مدیریتی در صداوسیما روح جدیدی به این رسانه مهم دمیده است و تأثیرات مثبت آن کاملاً دیده می‌شود و بنده از شما به خاطر چنین رویکردی که مدنظر رهبر انقلاب است تشکر می‌کنم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قمی در پایان خواستار تشکیل کمیته‌ای مشترک میان سازمان صداوسیما و سازمان تبلیغات اسلامی برای هم‌افزایی در حوزه‌های فرهنگی کلان جامعه شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس