کد خبر 886277
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳
پورموسوی

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: امیدوارم بازیکنان ما فردا قابلیت‌شان را نشان دهند هر چند در بازی با پرسپولیس عملکرد درستی نداشتیم.

به گزارش مشرق، سیروس پورموسوی در نشست خبری پیش از بازی با استقلال اظهار داشت:عید قربان را تبریک می‌گویم و امیدوارم بازیکنان ما فردا قابلیت‌شان را نشان دهند هر چند در بازی با پرسپولیس عملکرد درستی نداشتیم. می‌دانیم بازی سختی با استقلال داریم چون بازی قبل را واگذار کرده است.

* استقلال بعد از بازی با ما یک مسابقه حساس آسیایی دارد

پورموسوی تاکید کرد: استقلال بعد از بازی با ما باید در یک مسابقه حساس آسیایی به میدان برود و مطمئنا در دیدار فردا مقابل فولاد با تمام قدرت ظاهر خواهد شد. ما هم برنامه‌های خوبی به لحاظ فنی برای این مسابقه تدارک دیده‌ایم و ان‌شاالله نمایش خوبی داشته باشیم.

*  شاید یکی دو بازیکن را روزهای آینده جذب کنیم

وی در خصوص اینکه آیا از نقل و انتقال تیمش رضایت دارد یا خیر، گفت: من از نقل و انتقالات باشگاه راضی هستم ولی شاید یکی دو بازیکن را روزهای آینده جذب کنیم. دو بازیکن ما آسیب دیده است و روز گذشته یکی دیگر از بازیکنان فولاد از جمع ما جدا شده است به همین خاطر ممکن است تغییراتی داشته باشیم ولی در کل از عملکرد باشگاه در نقل و انتقالات رضایت دارم.

* با هواداران خاطی برخورد می شود

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در مورد شعار هواداران فولاد علیه کادر فنی در هفته گذشته، گفت: این یک حرکت سازمان یافته از فصل گذشته است که می‌خواهند آرامش را از ما بگیرند و با توجه به تلاش مدیران برخی می‌خواهند آرامش را از بازیکنان بگیرند و این افراد تعداد محدودی هستند که شناسایی شده و ظرف روزهای اینده با آنها برخورد خواهد شد.

* می خواستم بروم که فولاد دچار بحران نشود

پورموسوی افزود:‌وقتی دقیقه 30 علیه تیم شعار می‌دهند تمرکز ما به هم می‌ریزد. ما فصل گذشته 22 امتیاز بیرون از خانه گرفتیم اما در خانه نتوانستیم خوب عمل کنیم. من هم به این دلیل می‌خواستم بروم که تیم فولاد دچار بحران نشود و آرامش حکمفرما شود. بازیکنان ما از این کار جلوگیری کردند و همه همدل هستیم و با مدیریت باشگاه صحبت کردیم و قرار است با این افراد برخورد قاطعی صورت بگیرد.

* سروش تا در فولاد است با تمام وجود تلاش می کند

وی در مورد مصدومان تیمش گفت: پیمان شیرزادی وعبدالله کرمی به این بازی نمی رسند. ما بازیکنان جوانی از آکادمی به تیم اضافه خواهیم کرد. یک بازیکن هم از جمع ما جدا شده است.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در مورد اینکه گفته می‌شود سروش رفیعی کم کاری کرده، گفت:از روزی که سروش را به تیم آوردیم می‌دانسیم از لحاظ اخلاقی و فنی می‌تواند به تیم کمک کند. قرار هم نبود سروش به تنهایی مقابل پرسپولیس بازی کند. مجموعه تیمی ما در آن مسابقه بد ظاهر شد و فقط سروش نبود او می‌توانست ITC خود را به ما ندهد و مقابل پرسپولیس اصلا بازی نکند. اما وقتی خودش پیگیر گرفتن کارتش بود یعنی اینکه مشتاق است که به فولاد کمک کند و تا وقتی هم که در مجموعه فولاد حضور دارد با تمام توان برای فولاد تلاش می‌کند.

* بحث دروازه بانی را به باشگاه محول کردم

پورموسوی در پاسخ به این سؤال که آیا ابراهیم عالمه دروازه‌بان فصل گذشته سپاهان مدنظر باشگاه فولاد قرار دارد یا خیر، گفت: فقط این بازیکن مدنظر ما نبود ما با چند دروازه‌بان صحبت کرده بودیم ولی تا امروز جمع‌بندی نکردیم. من همه چیز را به باشگاه محول کردم تا با هر کدام از این 4 دروازه‌بان به توافق رسیدند به ما اضافه شوند.

*بیت سعید به بازی می رسد

وی در خصوص اینکه آیا با این حرکت از عملکرد احسان مرادیان راضی هستند یا خیر، گفت: ما از عملکرد هر سه دروازه‌بان راضی هستیم اما مذاکرات با گلرها مربوط به ابتدای فصل بوده و حتی زمانی که مذاکرات ما با ناصر سالاری آغاز نشده بود به دیگر گلرها مذاکره کردیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پایان در پاسخ به این سوال که آیا بیت‌سعید مشکلی برای همراهی فولاد دارد یا نه، گفت: او مشکلی ندارد و به بازی فردا خواهد رسید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس